Disse sokkene ønsket jeg meg!

Da har det vært et par nye pakker som har blitt åpnet. Og i disse pakkene var det så bra ting. Ikke bare er det ting som passer meg perfekt, men det er også noe jeg har ønsket meg veldig mye.

La oss se på gårsdagens pakke først:

En isbitform som er midt i blinken for meg. Det skal bli morsomt å lage isbiter i denne til sommeren. Flytende hodeskaller i glasset. Det er ganske tøft! Også ser det ut som de blir veldig detaljerte  noe jeg syns er veldig viktig. Så denne gleder jeg meg veldig til å prøve ur når det blir varmt ute.

Og så er det dagens pakke som nesten fikk hjertet mitt til å stoppe:

Disse sokkene har jeg ønsket meg. Selvfølgelig kjøpte hun den. Hun er virkelig verdens beste og hun skjemmer meg så mye bort at jeg ikke lengre vet hva jeg skal si. Disse skal jeg uten tvil bruke mye. De svarte blir brukt på julaften! De andre pakker jeg nok med meg og tar med til Sverige i romjula.

Jeg hadde jo kjøpt lignende da jeg og dama mi var i Stockholm i sommer, men så satt jeg fast sokken i en stygg stift som stakk opp av gulvet på forrige sted vi bodde. Så de har et hull i seg. Det gjorde meg veldig lei meg, men nå har jeg 2 nye pride sokker og de skal jeg ta godt vare på.

1 kommentar
    1. Fine og nyttige gaver det der. Sliter med vond hals og hoster mye men jeg er bedre. Hostesaft og en dag hjemme er tingen. Håper du har noen fine dager i Sverige foran deg. Ha en fin dag.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg