Dette kommer til å bli gøy

Dagen i dag er litt bedre. Jeg tok på en Zpikestape før jeg gikk å la meg i går. Da fikk jeg sove og jeg har også sovet ganske godt. Kroppen har virkelig fått hvile og i dag slapp jeg å bruke krykkene da jeg stod opp. Jeg har også lagd meg frokost og nå slapper jeg av foran tven. Før frokost hadde jeg egentlig lyst til å scrappe, men jeg ville lage noe som var skummelt og som jeg kanskje kunne bruke som dekorasjon til halloween. Da fant jeg ut at jeg har ikke noe svart/grå kartong og heller ikke noen skumle mønsterark. Så der gikk den planen i vasken. I det minste fikk jeg gått igjennom en del av arkene mine og sett hva jeg kan bruke og hva jeg kan kvitte meg med. Jeg tenkte også jeg skulle gå igjennom charms og alt annet av pynt jeg har, se om jeg kan få brukt det til å pynte noen rammer eller andre ting.

Det er så gøy å kunne fikse på ting og tang. F.eks lime på litt pynt på kjedelige rammer eller stryke  patch på olajakker. Små endringer kan gjøre en stor forskjell. Så jeg tenkte at hvis jeg finner noe spennende i skuffen så kanskje jeg kunne få gjort litt andre ting i dag, siden scrapbooking ikke gikk. Det er alltids noe man kan pusle med. Og hvem vet, kanskje det kommer et DIY innlegg på bloggen i dag. For det klør i fingrene etter å gjøre noe kreativt.

Så da blir det vel å gjøre noe sånt i dag. Mest fordi da kan jeg sitte, men samtidig gjøre noe jeg syns er gøy. Det kommer mange idéer oppi hodet mitt så vi får se hva jeg gjør. Gøy blir det hvertfall uansett. For er det noe jeg virkelig liker å gjøre så er det å bruke min kreativitet til å gi ting og tang en oppgradering. Jeg har jo fortsatt jakka å gjøre ferdig, men jeg venter på et par ting så den kan jeg ikke gjøre så mye med akkurat nå. Så hva kan jeg gjøre? Vel, først og fremst må jeg finne ut hva jeg har her som jeg kan bruke. Og så begynner moroa.

Hvis du vil få med deg hva jeg gjør i dag og kanskje du får noen gode idéer, så kan du følge bloggen på facebook HER. Da går du ikke glipp av noe.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg