Dette har jeg i veska

Da jeg først begynte å lese så hadde jeg aldri trodd at jeg kom til å være den personen som tok med seg en bok i veska når hu skulle noe sted, men sånn har det altså blitt. Jeg er ferdig med bøkene til Sophie Elise. De var fantastiske begge to. De er ganske ulike, men det er jo det sim gjør de så bra. De har så mye ved seg som jeg kan kjenne meg igjen i. De har en historie som fengsler leserene og den er godt skrivd.

Nå har jeg så vidt begynt på Anniken Jørgensen sin bok og hittil er jeg ganske imponert. Jeg syns også det var litt gøy at boken hennes begynner på Solberg skole. Dette er jo samme skole som jeg gikk på. Jeg gleder meg til å se hvor denne historien ender. Det er hvertfall utrolig bra skrevet til nå og jeg kan nesten ikke vente med å lese mer. For øyeblikket ligger boken i veska mi fordi i dag skal jeg ta meg en tur og blir borte frem til søndag.

Når jeg kommer frem dit jeg skal så blir det ikke å lese denne boka, men jeg starter nok i morgen tenker jeg. Det er så avslappende å sitte og lese i en bok. Alt annet blir bare borte i det øyeblikket man åpner sidene og begynner å lese.

Jeg kommer definnetivt til å lese enda mer bøker, men jeg vet ikke helt hvilken bok jeg bør kjøpe. Har du noen spennende bøker å anbefale? Jeg liker krim og fantasy i tillegg til slike bøker som Sophie Elise og Anniken har gitt ut. Kom gjerne med din favorittbok i kommentarfeltet. Kanskje det blir min neste bok.

2 kommentarer
    1. Du kan prøve å lese serien Ravneringene som består av 3 bøker, det er fantasy, jeg ble helt hekta. Eller så kan du lese shadowhunters serien, evt 23 salen, den har jeg lest før og har nå kjøpt boka, handler om gamle Lier mentalsykehus og hvordan pasientene ble behandler eer og hvordan det var, har en annen bok som jeg holder på med nå men kan anbefale senere når jeg har fått lest mer, husker ikke hva den het ak nå men skal sjekke senere.

      1. Tusen takk. Skal sjekke ut den boka om lier mentalsykehus. Den høres utrolig spennende ut. Så får jeg lese litt om disse andre bøkene. 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg