Dette har jeg gjort i dag

Utenom alt det andre jeg har fortalt dere så fikk jeg støvsugd, ryddet bort pynten på den lange benken og hentet julepynten. Jeg er ikke ferdig med å pynte, men nå sier kroppen min stopp så da får jeg lytte til den. Nå som jeg har satt meg ned for å slappe av så kan jeg jo vise dere hva jeg har gjort til nå. For det har faktisk skjedd ganske mye på disse timene. Det har blitt noen små pauser inni mellom, men det er ikke mye. Jeg ble bare så glad for å pynte så jeg bare fortsatte selvom jeg hadde vondt både her og der. Så la oss se hvordan det ble så langt.

Og slik har det altså blitt her hjemme i stua. Skikkelig jul og mer blir det. Jeg skal fortsette i morgen hvis ikke kroppen min er alt for sint på meg, men nå skal jeg slappe helt av og nyte rundstykke til kveldsmat og film på Netflix. Kanskje jeg skal finne en julefilm siden jeg har pyntet til jul.

Som dere ser så er det ganske mye forskjellig julepynt her, men min favoritt er lysestaken på siste bilde. Kanskje fordi den har fulgt meg helt fra barndommen. Det samme har stearinlyset som står oppi. Disse to har stått sammen så lenge jeg kan huske og jeg er veldig glad for at jeg fikk lov til å ta med meg denne da jeg skulle pynte opp til jul hos meg selv. Jeg prøver så godt jeg kan å ta vare på disse best mulig, men desverre har xen min skalet av denne som alt annet han pakket ned for meg. Denne er nok det eneste jeg ikke kaster som er ødelagt. Det er mye som har gått i søpla på grunn av han. Veldig synd, men det er lite jeg kan få gjort med det.

Jeg har en hund med nisselue som har fått knekt øret sitt så jeg skal prøve å fikse den med fimo, men jeg er ikke sikker på om det blir noe bra. Vi får se. Det er den eneste hunden jeg har til å pynte opp med til jul så det ville vært kjedelig om den hadde måttet kaste, men det får være et problem til en annen dag. Nå skal jeg spise litt.

Følg bloggen på facebook HER

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg