Dette gjør jeg når jeg ikke får sove

Kroppen min føles mye bedre, hjertet mitt har roet seg og alt virker bra. Det er bare en ting som mangler. SØVN! Hvorfor ligger jeg alltid våken midt på natta? Nå har samboere  min lagt seg ute i stua fordi det var så grusomt varmt her. Ja, jeg har ikke følt meg bra og jeg blir veldig fort varm da. Det er ikke et veldig stort soverom så da er jeg like effektiv som en varmeovn.

Problemet nå er bare det at jeg kan ikke styre på kjøkkenet for å lage meg nattmat. Det er litt kjipt for jeg er sulten. Jaja, jeg har i det minste noe å drikke på soverommet. Kanskje dette er en god ting. Det er ikke lurt å spise om natta. Da skal man jo egentlig sove.

Jeg har ikke lengre tellingen på hvor mange ganger jeg har lagt fra meg mobilen min for å sove og tatt den opp igjen etter en stund. Frustrerende å ikke få sovd om natta, men det er jo ikke så rart når man har sovet store deler av dagen. Da blir man jo ikke trøtt før på morgenen igjen.

Så hva kan man gjøre når man ikke får sove og boka mi ligger ute i stua? Jeg kan jo fortelle dere hva jeg har fylt natta med så langt. Først og fremst har jeg lest blogger som er på topp 100 på blogg.no. Jeg har kikket litt på Instagram og lagt ut et nytt bilde der. Slik ser det ut:

Om du ønsker å følge meg på Instagram: catruth92

Også har jeg kikket litt på sko og interiør på en av de gothersidene jeg har lagret. Grunnen til at jeg har lagret disse siden er fordi jeg aldri hadde klart å huske navnene og det er fortsatt en del ting jeg vurderer å kjøpe. Det er hvertfall en lang ønskeliste. Mulig jeg sparer opp i løpet av høsten eller vinteren så jeg får kjøpt en del ting. Jeg har veldig lyst på noen sko som er solide under. Nå har jeg gått åæ crocs i flere år og ødelagt beina mine. Jeg går jo også i ballerinasko som ikke er så veldig mye bedre. Problemet er bare at goth sko er litt dyrere enn sko jeg vanligvis pleier å kjøpe. Allikevel føler jeg at det er verdt pengene. I tillegg til sko så ønsker jeg meg noen bukser. Jeg har helt vanlig, svarte bukser og de er fine de. Det hadde allikevel vært fint med noen som er litt mer goth.

Så det er altså hva jeg har gjort frem til nå. Spørsmålet nå er hva vi skal gjøre med resten av natta. Sånn utenom å prøve å sove, mener jeg. Kanskje jeg skal kikke litt på piercinger (tunnels) og se om jeg finner noen favoritter. For selvom jeg ikke kjøper noe nå så syns jeg det er veldig gøy å lage en ønskeliste. Akkurat nå går pengene mine til sparing så vi kan kose oss masse til Bergen. Kjekt med litt ekstra lommepenger på ferie. Også er det jo ikke sånn at jeg får brukt 10mm tunnels i ørene nå uansett. Ingen vits å kjøpe på hvertfall 4 måneder. Ja, det tar lang tid å utvide. Jeg har egentlig ikke tenkt så mye på det før jeg skulle ta de ut forrige gang og smøre. Disse ørene er ikke akkurat det jeg tenker mest på. Det er noe i ørene og det er egentlig det samme hva. Grunnen til at jeg ville utvide var jo fordi jeg ønsker å bytte litt på pynten. Jeg kan f.eks. ha et par som jeg bruker når jeg skal i bursdag eller julaften, noe som er litt ekstra fint. Også kan jeg ha noen litt mer vanlig ellers.

Nå tenker jeg at jeg prøver å sove litt og hvis jeg ikke klarer det så får jeg kikke litt rundt på nettet og se om jeg finner tunnels som virkelig faller i smak. Noen kanskje til og med mamma vil like. Det er lov å håpe, men mamma er ikke noe fan av store hull i ørene og piercinger. Jeg derimot er så langt fra lik mamma når det kommer til utseendet. Klær, piercinger, tatoveringer… svart, nagler og kjettinger. Mamma ville nok ønske at jeg holdt meg til rosa og blonder. Det er super søtt på små barn, men farger er ikke helt min stil. I skuffen har jeg 5 grønne plagg og resten er svart. Jeg har i det minste fargerikt hår. Det er da noe…

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg