Dette er luxus

Det ble som jeg tenkte, ikke noe mer baking i dag. Noe som egentlig ikke er så rart. Vi kjørte i 8 timer i går og på fredag, klart kroppen blir fort sliten. Derfor har jeg heller brukt litt tid til å bare slappe av på sofaen. Og det må jeg si har vært utrolig deilig. Med bloggerne på tv og helt enkel middag i dag. Ja, jeg har ikke kommet helt tilbake til hverdagen, men det kommer nok det også. Planen har jo lenge vært å spise litt sunnere og jeg er fortsatt der at jeg ønsker å endre kostholdet til det bedre. Sier hun og spiser pølse i lompe til middag, men det var bare litt godt å slippe og lage så mye styr i dag. Også får vi slå til med en bedre middag i morgen.

Nå er planen å jobbe litt, men også prøve å ta det litt med ro. Det blir nok tidlig kvelden fordi jeg kjenner at dagens baking slet ut kroppen, men det var absolutt nødvendig. Da snakker jeg ikke om å få ut en oppskrift på bloggen, men å faktisk gjøre noe som er gøy og som ikke innebærer å sitte stille. For uansett hvor flotte turene har vært til både Bergen og Kristiansand så er det godt å få hverdagen tilbake. Man trenger nesten en ferie ETTER å ha vært på ferie. Flere enn meg som føler det sånn?

Så ja, det er godt å være tilbake til baking og planter. Snart får jeg vel kommet meg ut på turer i skogen igjen også. Og alt dette er ting jeg setter pris på. Dette er min hverdag og det er noe som jeg er så ekstremt takknemlig for. At jeg kan bruke tiden min på ting jeg har lyst til og dele min hverdag sånn som jeg gjør er jo luxus! Det er så klart mye jobb, men det er jo absolutt den beste hverdagen jeg kunne drømt om. Så da er det greit å være litt sliten til tider og det er greit at man må jobbe 24/7 fordi det er en så fantastisk jobb. Og derfor er jeg veldig glad for at jeg er tilbake til hverdagen og til en ny start/fortsettelse på jobben min. For fremover nå blir beinhard og sinnsykt moro. Derfor skal jeg fortsette litt med jobbing før kroppen skal få en god natt søvn.

Følg meg her:

Facebook(bloggen) Instagram Youtube

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg