Dette er en god dag

Da har jeg fått et par timer ekstra søvn etter gåturen og litt rydding. Når jeg våknet kjente jeg meg litt bedre så da tok jeg fatt i litt oppvask. Når samboeren min endelig kom hjem fra jobb så lagde jeg middag eller for meg ble det frokost siden jeg sovna før jeg fikk spist og var egentlig ikke veldig sulten da jeg våknet. Så både døgnrytmen og spiserutinene mine er ikke helt slik de burde. Jeg har prøvd så mange ganger å spise frokost, men jeg er ikke et frokostmenneske. Det blir til at jeg spiser når jeg føler meg sulten og det er som regel ved middagstider og på kvelden/natta. Det er absolutt ikke bra, men sånn har det altså blitt. Hver gang jeg prøver å spise frokost så blir jeg matlei og kvalm av maten. Det hjelper ikke på hva jeg spiser. Jeg er vel bare ikke noe glad i å spise når jeg nettopp har stått opp.

Jeg må jo si at det er litt irriterende når jeg vil trene eller gjøre noe her hjemme også får jeg ikke i meg noe mat. Det hjelper jo ikke akkurat på det at jeg faktisk sliter med energien og kroppen. Kroppen trenger jo næring for at det skal gå rundt. Når kroppen da ikke får det den trenger så vil det jo si stopp. Jeg vet jo alt dette, men det hjelper lite når kroppen byr i mot.

Dagen i dag har faktisk ikke vært så ille. Jeg har fått gjort masse og jeg er veldig fornøyd. Mye av oppvasken er tatt. Det er en så utrolig god følelse. Den har faktisk plaget meg hele helgen. Siden jeg ikke orket å gjøre noe da så var det jo ekstra irriterende. Nå slipper den hvertfall å plage meg mer.

Resten av dagen tenkte jeg å ta det litt rolig. Jeg kjenner at kroppen begynner å bli sliten nok en gang så da blir det å ta frem boka og lese litt. Mulig jeg legger sammen klærne som henger på tørkestativet, men hvis jeg ikke får ork til det så skal jeg allikevel være fornøyd med alt jeg har fått gjort. Bare den gåturen på morgenen i dag var jeg veldig fornøyd med. Jeg håper virkelig jeg klarer å gå en sånn tur hver dag.

Det vil så klart være dager der jeg ikke orker noe og da må jeg prøve å gjøre som jeg har gjort de siste gangene og finne det positive og tinge på alt jeg har fått til. Det kan være vanskelig å finne det positive hver dag og særlig når man er langt nede, men jeg skal hvertfall prøve mitt beste.

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg