Dette blir spennende

Dagen i dag begynte med en oppskrift her på bloggen. Har du ikke fått det med deg så burde du sjekke det ute. Det er en pitabrødoppskrift, men nok om det. Jeg kom egentlig inn hit for å fortelle om dagen i dag. I dag er det ikke akkurat en veldig fin dag ute. Været er grått og trist så jeg tenkte at i dag kunne jeg finne på noe koselig her inne. Så jeg begynte med å stelle plantene litt og høre på musikk. Eneste tiden jeg faktisk hører på musikk er når samboeren min er på jobb. Det er noe helt eget ved å være hjemme alene. Noen ting gjør man bare når man er alene hjemme. Som meg som kun hører på musikk, synger og danser kun når det kun er meg her. Samme gjelder trening. Siden jeg trener i stua så syns jeg det er skikkelig kleint å trene når noen andre er hjemme. Så det gjør jeg kun når han er på jobb. Ikke at det har blitt så mye trening i det siste.


Bildet over er fra turen. Jeg møtte på en nydelig fugl som fløy over hodet mitt. Faktisk var det 2, men den ene ble borte før jeg fikk tatt bilde. Og det må jeg bare  si at det er ikke lett å ta bilde av fugler som flyr høyt oppe på himmelen. Jeg vet ikke om dette er en hauk eller ørn, men den er hvertfall nydelig. Kanskje ikke akkurat det beste bildet, men jeg gjorde mitt beste med full zoom og uten stativ. 

Uansett så tenkte jeg å snakke om planene for dagen i dag. Det har jo ikke skjedd så mye frem til i dag. Faktisk har jeg kun stelt plantene og hørt på musikk. Så resten av dagen tenkte jeg å ta en dusj, lage middag, begynne smått med litt oppvask og så ta det rolig. Etter den turen jeg hadde her om dagen så må jeg ta det litt pent. Også kan jeg heller bake eller gå tur litt senere i uken. Når det kommer til den lange turen jeg tok her om dagen så blir ikke det noe jeg gjør hver uke. Kanskje en gang i måneden. Grunnen til det er fordi jeg blir så sliten og jeg har litt andre ting å gjøre enn å bare gå tur en gang i uken. Det finnes jo mange flotte steder å gå på turer uten at jeg ødelegger kroppen min helt. Jeg må jo ha ork til å lage masse godt sånn at jeg kan dele oppskrifter også, men i dag blir det altså en litt roligere dag.

Også er det snart 17. Mai og det betyr mer baking. Jeg har også planlagt noe ekstra gøy som kommer på bloggen 16. Mai. Noe jeg håper dere syns er like spennende og nyttig som jeg føler at det er. Dere får bare følge med på bloggen så finner dere snart ut hva det er. Det er jo bare 6 dager igjen. Jeg har prøvd å legge inn litt ekstra jobb rundt dette med 17. Mai fordi det er jo en stor dag. Selvom vi ikke akkurat kan feire det slik vi er vant til så er det jo mye vi KAN gjøre. Så da håper jeg dere vil like det jeg har planlagt for dere 16. Mai. Faktisk er det noe jeg skal jobbe litt med i dag. Fint å kunne få det helt ferdig litt før sånn at jeg slipper å stresse med det samme dag. Så det blir litt jobbing i dag, men det blir etter å ha dusjet ut all den hårsprayen jeg har i håret. Også skal jeg planlegge sommerferien og finne ut hvor mye ting koster. Med andre ord er det nok å gjøre i dag, men jeg skal prøve å ikke slite ut kroppen for mye.

Hva er planene dine for dagen?

Følg bloggen på facebook HER

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg