Dette blir spennende

I dag er det innkjøpssjef. Det vil si at vi handler inn alt vi trenger for uka. Vel, vi har jo allerede en god del middager i frysern så dette blir andre ting. Og siden det er en god del så har vi bestemt oss for å få alt sammen på døra. Det betyr at jeg er nødt til å bære inn alt sammen alene fordi samboeren min er på jobb. Derfor blir det en veldig rolig morgen frem til da.

Når maten kommer på døra så skal jeg ikke bare bære den inn. Nei, den må jo også pakkes ut og settes på plass. Og jeg har en følelse av at det kommer til å bli en ganske stor jobb i seg selv, så det er nok ikke så mye annet spennende som skjer. Derfor tenkte jeg at dere kunne få bli med på hele denne jobben jeg selv har satt meg med. Som regel er det samboeren min som tar seg av å bære til kjøkkenet fordi kroppen min blir ganske vond og sliten av tunge løft, men i dag blir det altså min tur.

I går gjorde jeg jo ganske mye og på kvelden lå jeg med ganske vonde smerter i den ene hofta, men i dag er den heldigvis bedre. Jeg masserte så godt jeg kunne så da får vi krysse fingrene og håpe at det ikke kommer tilbake. For de smertene er ikke lett å gå med. Heldigvis har jeg Zpikes som faktisk hjelper ganske mye på smertene i kroppen. Vanlig smerter kan jeg leve ganske normalt med, men når hoftene begynner å gjøre vondt så er det ikke like enkelt å gå. Jeg sliter heldigvis ikke så ofte med hoftene, men når jeg gjør det så er det ille. Så la oss krysse fingrene og håpe at det hjalp med en god natt søvn.

Så da blir det å slappe av på sofaen frem til dem er her med matvarene. Og selvfølgelig skal jeg starte dagen med litt te for det er alltid en fin måte å starte dagen på.

Hvordan liker du å starte dagen din?

Følg meg her:

Facebook(bloggen) Instagram Youtube

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg