Dette blir en fin helg

Etter så mye dritt så er det godt å oppleve noe positivt til en forandring. Det har ikke vært lett, men å bytte ut klumpen i magen med sommerfugler kjennes bra. Det føles nesten som jeg skal lette. Det er som om livet endelig har begynt. I dag skal jeg noe skikkelig koselig og det vil komme en oppdatering på dette, men akkurat nå sier jeg ikke mer enn at jeg gleder meg veldig til å komme i gang med livet, nyte dagene og få orden på livet mitt. Jeg tror aldri jeg har følt meg så fri og glad som nå. Den følelsen håper jeg vil vare i lang tid fremover!

Jeg trodde at det å komme til denne delen av livet ville ta knekken på meg, men det har gjort meg sterkere. Jeg er så glad for at jeg har klart å komme meg på beina igjen. Jeg spiser, jeg sover, jeg smiler og ler. For en fantastisk følelse! Så uansett hvor ille du har det nå så vil det ordne seg til slutt! Menneskene i livet ditt vil sørge for det og jeg har noen helt spesiell mennesker i livet mitt som jeg er veldig glad i.

Hele livet mitt har disse menneskene betydd utrolig mye for meg, men nå har de bare vært helt fantastiske! Jeg er virkelig heldig som har fått lov til å bli kjent med dem og får lov til å bruke min tid til å være sammen med dem. Uten dem ville livet vært kjipt!

Gårsdagen

I går kom venninna mi og hentet meg. Vi tok en tur på bowling og hadde det kjempe moro. Det var godt å komme seg ut og bare glemme alt annet. Når vi hadde bowlet en stund så dro vi hjem til henne og slappet av før hun kjørte meg hjem. Der slappet jeg av på soverommet før jeg sovnet utpå natta engang.

I dag våknet jeg til et iskaldt soverom så jeg rullet meg inn i teppet og prøvde å holde varmen. Nå gleder jeg meg til varmere tider.

Nå skal jeg dusje og gjøre noen småting før jeg drar og blir borte til i morgen.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg