Det var den våren

I går kveld begynte det å snø. Så jeg fortalte dere at hvis det fortsatte å snø som ble det ikke en tur ut. Gjett hvem som skal være inne i dag! Ja, det er meg. For det har snødd i hele natt og det har ennå ikke stoppet. Jeg trodde vi skulle få lov til å ha vår nå, men det er jo tydelig av vi ikke skal. Så da er det bare å skru på varmekablene igjen og håpe at dette ikke varer lenge. For jeg er lei og sliten av å kjempe mot depresjonen. Og etter en så nydelig tid med hestehov, knopper på trærne, lange turer i skogen og sitte ute på plenen så kommer det til å bli sinnsykt tungt for psyken med snø. Bare se på dette her!

Snøen hadde nesten smeltet i hagen og nå har det lagt seg masse snø der igjen. Jeg blir helt kvalm av å se ut vinduet, men hvem gjør ikke det? Vi var jo så klare for vår og sommer. Så kommer den siste resten av vinteren og ødelegger alt. Dette er så kjedelig og unødvendig.

Derfor blir det plan B som jeg fortalte dere i går. Siden snøen bare fortsetter å komme der ute så skal jeg prøve å slappe av, nyte denne dagen med spa og prøve ut noen av de nyeste produktene jeg har kjøpt. For nå har jeg ikke noe energi til noe som helst så da må jeg lade opp.

Når samboeren min er ferdig på jobb skal vi handle inn til noen flere middager fremover. Så jeg håper vi rekker å få ferdig handelen før jeg må ha ferdig dagens middag og innlegget med oppskriften. I dag er det heldigvis en ganske enkel og grei middag da. Forhåpentligvis går det bra, men i butikken må vi uansett fordi jeg mangler noe til dagens middag.

Kort oppsumert blir det spadag, mens samboeren min er på jobb og så skal vi handle til middager. Så avslutter vi dagen med en lett middag og Lucifer på Netflix. Etter det kommer jeg nok til å være helt utslitt så jeg kommer vel enten til å se på youtube eller sovne. For de siste dagene har jeg ikke følt meg så veldig bra, men det går vel over. Kanskje spadagen hjelper. Og da kommer det jo også et innlegg etterhvert med hva jeg syns om de nye produktene. Det blir hvertfall veldig spennende.

Følg bloggen på facebook HER

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg