Det tok 1 år

I 1 år har jeg drevet å utvidet hullene i ørene mine. Det har gått nesten helt smertefritt, men det var en gang jeg var litt utålmodig og måtte gå ned en størrelse fordi jeg hadde holdt på for mye med øret og det ble ikke så glad for det. Så jeg gjorde som den fortalte på nettet og smurte meg med tålmodighet. Mye tid har gått siden jeg først begynte å utvide hullene i ørene.

Første gangen jeg fant ut at jeg ikke lengre ville ha vanlig hull i ørene var for ca. 2 år siden. Da hadde jeg kjøpt noen tapers fra ebay. I tillegg hadde jeg noen piercinger som jeg hadde lyst til å sette inn etterpå. Så jeg satt på soverommet hjemme hos mamma og ante ikke hva jeg drev med. IKKE gjør dette selv. Jeg var dumt og ante ikke hva jeg gjorde, men jeg stakk altså disse tapersene igjennom øret mitt uten å ha noe å smøre øret med. Ikke brydde jeg meg om at øret dunket av smerten heller. Det kan umulig ha vært bra for ørene. Utrolig at det gikk bra.

Når jeg fortsatte å utvide i fjor så leste jeg meg grundig opp på hva man trenger for å utvide, holde det rent osv. Jeg leste meg også opp på hva som kan skje og hva man må være på utkikk etter som f.eks tegn på blowouts. Altså hvis øret reagerer på at det har blitt utvidet for fort, ikke blitt smurt godt nok og renset eller om det har revnet inni der. Så ja, det var mye å lese igjennom og jeg passet på å være veldig nøye denne gangen. Og siden jeg gjorde alt man egentlig skulle så gikk det som en drøm. Jeg fikk utvidet uten å få vondt når jeg smurte meg med tålmodighet.

Skal du utvide slik jeg har gjort så burde du være veldig tålmodig fordi det er ingen rask måte å gjøre det på som er bra for øret ditt. Og hvis du følger alle steg nøye så vil du til slutt nå målet ditt akkurat slik jeg har gjort i dag. Jeg har nå 10mm tuneller i ørene og jeg elsker det.

Jeg er så utrolig glad for at jeg tok dette seriøst og var tålmodig med ørene. Også er jeg utrolig glad for at jeg smurte hele tiden og lot ørene mine få være i fred. Nå får jeg belønningen for å vente og virkelig føle om øret var klar for å gå til neste størrelse. Så nå har jeg 10mm tuneller med spindelvev og jeg har nådd det målet jeg satt meg. Jeg kommer ikke til å utvide noe mer. Jeg er veldig fornøyd med sånn det er nå. Det eneste jeg skal gjøre nå er å få utvidet andre øret også fordi det var ikke klart forrige gang jeg prøvde, men nå ser dere hvertfall hvordan det ble når jeg nådde den størrelsen jeg hadde planlagt.

Følg bloggen på facebook HER

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg