Det som var er borte nå

Selvom jeg har sovet lenge i natt så våknet jeg allikevel helt utslitt, men det er jo egentlig ikke så rart. I dag venter noe jeg har gruet meg litt til. Det er første gangen etter at det ble slutt at jeg skal møte han igjen. Den mannen jeg håpet at det ville fungere bra med og som virket perfekt for meg. Jeg ville løyet om jeg sa at jeg ikke tenker på han, men jeg vet allikevel at det ikke kan bli oss. Noen ganger blir det ikke som man håpet, men man må hvertfall være glad for det man har. Jeg kan ikke gå rundt og tenke på alt som kunne vært for da går jeg glipp av alt jeg har.

Hva har jeg egentlig i livet mitt akkurat nå som er positivt? Jo, jeg har familien min og gode venner rundt meg. Jeg får god hjelp fra kurset til å komme meg ut i jobb. Jeg har penger inn hver måned og kommer meg akkurat dit jeg vil.

Så har jeg ikke noe kjæreste, men jeg har jo så mye annet i livet som det er verdt å smile for. Det er jo ikke alle som er like heldige som meg som har så gode kompiser og ei bestevenninne som alltid står der med åpne armer. Jeg er heldig som har disse menneskene i livet mitt. Jeg vet ærlig talt ikke hva jeg skulle gjort uten dem. En stor takk til dem for å holde ut med alt sammen og for å alltid støtte meg, gjøre meg i bedre humør og for å være gode venner. I love you all!

Jeg har endelig innsett at uansett hva som skjer og hvem jeg ender opp med så er det venner som er viktigst. Det er de jeg skal ta vare på her og nå. Det er de jeg skal verdsette og være der for. Fordi kjærlighet kommer og går, men ekte vennskap kan man ha for alltid.

I dag blir en vanskelig dag, men jeg har tenkt til å prøve å se det positive i alt dette uansett hvor mye magen knyter seg og hjertet gjør vondt. Så klart er jeg glad i han! Det var en fin tid, men den er over. Jeg vet at vis jeg ikke prøver å gå videre og se det positive i dette så ender det med tårer alene i senga. Denne gangen vil jeg være sterkere. Jeg orker ikke være trist noe mer. Jeg gidder ikke syns synd på meg selv. NEI, jeg lever et bra liv med gode folk og skal ikke sitte her å deppe noe mer. Jeg håper hvertfall ikke det…

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg