Det skal så lite til for å føle seg bedre

Når det er pandemi og man må holde seg inne så blir man ofte sittende fast i pysjen eller joggebuksa, men i dag valgte jeg å ta på meg jeans og det føles faktisk så mye bedre. Jeg føler meg jo mye finere i disse buksene enn i joggebukser så jeg skal prøve å bruke mer klær som jeg faktisk føler meg fin i. For når man sitter hjemme med joggebukse så slutter man å bry seg om hvordan man ser ut ellers også. Den joggebuksa er ikke bra over tid. Vi trenger alle å føle oss pene så mitt tips til deg som bare sitter hjemme er å ta på deg noe fint selvom du ikke skal noe sted. Fordi det er så viktig å føle seg pen.

Så her sitter jeg i stua med en av mine jeans og nyter følelsen av å se bra ut. Vel, hvertfall bedre enn å ha på seg pysjbuksa. Jeg skal absolutt ingenting i dag, men bare det å føle seg penere gjør dagen så mye bedre. Derfor vil jeg anbefale alle dere som sitter hjemme og ikke gjør noe å hvertfall ta på dere noe pent. Det gjør en stor forskjell på hverdagen. Og ikke glem å se deg selv i speilet så du vet hvor pen du er!

Andre tips som kan hjelpe å få opp humøret i disse tider er å ta på neglelakk, kanskje litt mascara og sette på musikk du kan danse/synge til. Eller du kan bake noe godt og sette deg ned å se en film du liker veldig godt. Eller kanskje du har lyst til å strikke, lese en bok eller noe annet koselig. Ja, uansett hva du skal gjøre i dag for å holde humøret oppe så håper jeg du får en flott dag.

Ikke glem å følge bloggen på facebook HER.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg