Det kunne gått ille

Samboeren min skulle lage mat så han satt på den ene stekeplaten. Jeg sitter i stua og er opptatt med mitt og samboeren min går inn på soverommet. Plutselig kjenner jeg en vond lukt og snur meg mot kjøkkenet. Rett bak meg har det dannet seg en stor sky av røyk og jeg kjenner at panikken vokser i meg. Etter det husker jeg ingenting før jeg står ute og lufter ut all røyken, men jeg hadde vist ropt eller kommet med en høy lyd som samboeren min med en gang reagerte på.

Det som hadde skjedd her var at det lå en pizzaeske fra frossenpizza på den ene platen og han hadde fått satt på feil. Å sette på feil plate kan fort skje. Det har skjedd med meg også fordi knappene på denne ovnen stå i feil rekkefølge i forhold til hva jeg har vært vant med tidligere. Sånt kan derfor skje, men denne pizzaesken lå under en form så den var jo gjemt litt.

legger heller ved et litt hyggelig bilde enn å ta bilde av en oppbrent pizzaeske. 

La meg si det sånn at det kommer til å bli mye strenger på det kjøkkenet fremover for når jeg kom inn igjen etter å ha fått ut all røyken så var jeg fortsatt helt i panikkmodus. Det var helt grusomt å oppleve så jeg kommer til å være mye mer forsiktig med hva som står på ovnen. Faktisk skal det ikke være noe på ovnen! For den følelsen der er ikke noe jeg vil oppleve igjen.

Så jeg har brukt resten av kvelden på å komme til meg selv igjen. Det lukter fortsatt litt røyk her enda vi luftet mye. Så nå er jeg veldig spent på hvordan dette vil påvirke de stakkars plantene mine. Jeg håper de klarer seg og ikke tok skade av røyken og luftingen, men vi får se. Akkurat nå vil jeg bare sove og få denne panikkfølelsen ut av kroppen. Så det er nøyaktig hva jeg skal gjøre nå. For etter den hendelsen trenger jeg søvn.

Følg bloggen på facebook HER. Aldri et kjedelig øyeblikk.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg