Det krever planlegging

Det er jammen bra jeg har planlagt mye mer til bloggen i morgen. For i dag har det vært veldig stille her. Altså tiden har faktisk bare fløyet forbi. I det ene øyeblikket er klokka 14:00 og så er den 18:00. Plutselig sitter jeg der og har faktisk ikke noe å skrive om. Så ja, jeg er veldig glad for at morgendagen har mer å by på her på bloggen enn det den har hatt i dag. Det kommer jo både en oppskrift, planteoppdatering og en ny youtubevideo. Åh, denne videoen har jeg gledet meg sånn til å vise dere, men jeg har satt av en fast dag i uken til å poste videoer. Så ja, jeg har bare vært pent nødt til å vente.

Ellers sitter jeg egentlig bare å venter på bedre vær sånn at jeg igjen kan komme meg ut på tur. Det har vært ganske grått og trist i dag, men forhåpentligvis vil det bli litt bedre. Jeg håper jo og kunne ta meg en tur ut i løpet av helgen. Vi får se hvordan de planene går.

Utenom det så kommer jo 17. Mai snart og jeg er klar med litt inspirasjon. Forhåpentligvis vil det også bli god mat, kake og generelt en fin dag. Dagen er planlagt så nå kan den bare komme. Vi skal være her hjemme på 17. Mai. Ingen gjester, bare meg og min samboer. Det er jo ikke noe galt med det. Faktisk syns jeg det er veldig koselig uten mange folk. Sånn er det å være introvert.

Ja, det var planene for både morgendagen og 17. Mai, men akkurat nå skal jeg slappe av. Det har ikke skjedd så veldig mye i dag, men jeg er bare så utslitt. Det trenger faktisk ikke ha vært en slitsom dag. Noen ganger bestemmer kroppen seg bare for at det skal være en sånn dag, men som jeg pleier å si så går det over. Snart er jeg ute på et av mine eventyr i skogen igjen og filmer en ny youtubevideo. Ja, jeg har faktisk prøvd å finne ut om det er noen fine turer man kan gå her, men jeg har ikke funnet så mye enda. Jeg gir meg ikke fordi jeg vet at det er noen veldig bra steder. Kanskje litt lengre inn i skogen, men noe bra er det hvertfall. Så jeg kommer til å fortsette og søke på nettet etter fine steder å gå rundt her. Det er ikke bare bakingen som krever planlegging. Jaggu skal man planlegge gåturene også, men det hadde jo vært fint å funnet noe så idyllisk som forrige tur. Selvom det var en tur jeg tok på sparket så er det jo ikke alltid at man er så heldig. Ikke er det lett å finne slike steder om man ikke er kjent heller.

Så da tenker jeg å komme meg tilbake til jobbingen/planleggingen også kommer jeg med masse bra innhold i morgen. Ønsker alle en flott kveld.

Følg gjerne bloggen min HER

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg