Det holder nå

En ny dag er her og jeg ligger rett ut med mensensmerter. Altså nå syns jeg det kan stoppe. Nå har det vært det ene etter det andre og jeg begynner virkelig å få nok her. Alt jeg vil er å gå lange turer i skogen og bake, men kroppen min ødelegger på en eller annen måte. Jeg kan jo ikke gjøre noe annet enn å bare ligge stille fordi hvis jeg gjøre noe nå så kommer smertene til å bli ti ganger verre og jeg kommer til å ligge i fosterstilling gråtende. Ja, det er gøy å være kvinne…

I går hadde jeg en litt bedre dag da. Den startet faktisk med at jeg leste noen sider i boken jeg holder på med. Jeg får virkelig ikke sagt nok hvor spennende den faktisk er, men det vil komme et innlegg om den når jeg er ferdig med å lese den. Selvom det kan ta en stund. Hvertfall hvis kroppen min hele tiden skal lage nye problemer for meg. For det er ikke lett å lese når det kjennes ut som noen roterer en kniv i korsryggen min.

Når samboeren min kom hjem fra jobb i går så var det middag og Lucifer på Netflix. Det var så koselig og bare sitte sammen i stua, så vi fikk sett flere episoder i går. Etter det så måtte jeg bare slappe av. Jeg var ganske utslitt og hadde en veldig slitsom hodepine. Så jeg avsluttet dagen ganske tidlig egentlig. Og jeg har sovet ganske godt i natt. Ikke at det hjelper så mye når man våkner opp til disse smertene.

Som dere kanskje forstår så blir det en veldig rolig dag og jeg får ikke gjort noenting. Først og fremst fordi jeg må sove ganske mye for at smertene skal gå bort. Jeg kan ikke bruke smertestillende fordi jeg blir kvalm, svimmel og noen smertestillende gjør faktisk smertene verre. Så dette må jeg bare leve med. Som sagt hjelper det å sove og det er nok det jeg kommer til å prøve og gjøre i dag. Også får vi bare håpe at neste uke blir bedre og at jeg får kommet i gang med å bake og gå turer da. For nå er jeg lei av å ligge rett ut og ikke orke noe som helst. Dessuten går det utover bloggen og det irriterer meg og gjør meg skikkelig lei meg. Det er vanskelig å poste godt innhold når man ikke får gjort noe i løpet av dagen. Så mest sannsynlig blir det ikke noe særlig aktivitet på bloggen i dag.

Det verste med alt dette er at jeg skulle liksom lage en bursdagsgave til samboeren min som fyller 30 år i morgen. Jeg hadde så mange planer og veldig mye å gjøre, men nå får jeg ikke gjort noe fordi jeg har ligget syk og jeg ligger nå med disse smertene. Så I dag kommer jeg til å ligge med en stor klump I magen og ha en skikkelig kjip dag fordi jeg ikke får gjort alt jeg ønsket å gjøre til bursdagen hans. Det er ille nok at han ikke kan feire med venner. Jeg håper virkelig jeg blir bedre i løpet av dagen fordi bursdagen hans må inneholde kake i det minste!!

Følg bloggen på facebook HER

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg