Det hjalp faktisk

Fy søren. Gårsdagens skal vi danse var jo helt fantastisk. Nesten helt fantastisk. Vi manglet jo Iselin som måtte trekke seg på grunn av skadet fot. Det var skikkelig trist, men resten av programmet var så gøy å se på. Jeg heier jo på 3 deltagere: Royane, Anniken og Joakim, men selvfølgelig er det flere som er utrolig flinke der. Fortell meg gjerne hvem du heier på.

Gårsdagen ble derfor en veldig god dag. Jeg fikk til og med en god natt søvn og våknet ikke opp med vondt i ryggen i dag som jeg har gjort tidligere. Det var vist på tide å snu madrassen. Også hjelper det jo ekstra med nytt sengetøy i tillegg. Så jeg sov som en baby i natt. Noe som selvfølgelig hjelper utrolig mye på dagen i dag. Lurer på hva jeg finner på i løpet av dagen, hvis jeg noen gang kommer meg opp av senga. Det er alt for godt å ligge i nytt sengetøy.

Jeg tror nok jeg kommer til å ta det ganske rolig i dag også. For man vet aldri hvor nærme man er å falle tilbake. Så da er det bedre å ta et par dager ekstra enn et par dager for lite. Og det må jeg si at har fungert veldig bra. Det å leve akkurat her og nå  ikke planlegge noe av dagen har hjulpet meg til å slappe av litt og få depresjonen litt under kontroll. Jeg tror vi stresser alt for mye og det utløser ting som depresjon og angst. Så det er nok viktig å roe ned av og til. For meg har det hvertfall vært redningen.

Følg meg her:

Facebook(bloggen) Instagram Youtube

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg