Det gikk i ett, plutselig sa det pang

Nå er det lenge siden jeg sist blogget og grunnen til det er at jeg har hatt det ganske travelt i det siste. Det har vært flytting og mye mer. Så jeg tenkte at jeg nå skulle ta en liten oppdatering for dere.

18 april fikk jeg en melding av mamma om at det kom til å ta noen ekstra dager før jeg kunne flytte inn i ny leilighet. Da fikk jeg et panikkanfall fordi jeg hadde jo gledet meg sånn til å flytte inn over helgen. Så jeg spurte mamma om jeg heller kunne bo hos henne de neste dagene. Hun kom samme dag og vi fikk tatt med oss mange av tingene jeg allerede hadde pakket ned. Først inn i bilen hennes og så ut i dukkestua når vi kom frem til mamma. Så det ble mye bæring.

Dagene etter det begynte jeg å rydde i garasjen for der stod det mange ting som jeg ikke hadde plass til da jeg flyttet til Gjerdrum. Jeg hjalp henne også med å flytte vinterdekkene inn i garasjen og få 2 store esker fra den ene siden av huset til den andre. Og så var det å klippe opp kvistene fra hekken som hadde blitt kappet ned. Med andre ord har jeg brukt kroppen min mye.

25. April fikk jeg skrivd kontrakt og fikk nøkkelen til min nye leilighet. Jeg fikk også sett leiligheten for første gang og den er helt fantastisk. Etterhvert skal jeg vise dere litt mer av hvor jeg bor nå, men for øyeblikket tar jeg en liten pause fra youtube og bloggen.

Faktisk tar jeg en pause fra det meste nå. Jeg ligger rett ut på sofaen med ødelagt kne. Kanskje ikke så rart med alt jeg har utsatt kroppen min for i det siste. Jeg bare krysser fingrene og håper at det ikke er menisken. At det bare er en overbelastning og at det går over snart. For jeg er alt for rastløs til å sitte stille. Og jeg har alt for mye å gjøre til å bare ligge her og se på tv.

Akkurat nå er det bare jeg (og huseieren) som bor her, men etterhvert kommer også venninna mi til å bo med meg. Så jeg har også hjulpet henne med å bære inn kasser og rydde ting på plass. Og vi er langt fra ferdig. Det blir godt når alt er på plass og jeg endelig kan slappe av uten å tenke på alt som må gjøres.

Jeg kommer tilbake til bloggen litt senere, men akkurat nå er det så mye annet som må gjøres og jeg vil fokusere på det. Håper alle har en fantastisk helg og koser dere masse. Savner virkelig å blogge for dere.

3 kommentarer
    1. Gratulerer med nytt hjem. Bra at du kom deg vekk. Mye stress med flytting så det tar på. Ta vare på helsa di, håper kneet blir fort bra og at det ikke er så ille som du tenker. Ha en fin dag.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg