Det går overraskende bra

Ny dag og en helt ny måned også. Vi har faktisk kommet til juli allerede. Skummelt hvor fort tiden går om sommeren. Så det er bare å nyte de siste sommerdagene, mens dem ennå er her. For plutselig er høsten her. Dagen i dag begynte med å lage frokost til samboeren min og meg. Det har faktisk vært skikkelig fint. Han vekker meg kl.08:00 og jeg begynner med frokosten. Så drar han å trener etterpå. Og det gav jo meg tid til å spille inn resten av youtubevideoen. Jeg liker best å gjøre det når jeg er alene hjemme. Nå som det er gjort så er det en ting jeg kan krysse av fra dagens gjøremålsliste. Det neste blir å ta bilder av plantene, som jeg gjør hver torsdag. Også skal jeg få vasket en del klær nå som vi faktisk har fått nytt tørkestativ.

Utenom det er det ikke så mye som skjer i dag, bortsett fra middag så klart. Jeg vil også prøve å få gått en tur i løpet av dagen, men det avhenger av hvordan formen er etter alt det andre er gjort. Også er det nok noe jobb som må gjøres også. Så det er nok av oppgaver å ta tak i om jeg trenger noe å gjøre. Jo mer som blir gjort, jo bedre er det. For det er alltid ting som må planlegges, både når det kommer til bloggen og med youtube. Derfor tenker jeg at jeg gjør litt av den jobben i dag også. Det er jo sånt man kan sette seg ned med når man trenger en liten pause fra alt det andre.

Og når det kommer til dette eksperimentet denne uken så går det helt greit. Jeg må si at jeg gleder meg til å bli ferdig sånn at jeg kan spise normalt igjen, men helt ærlig trodde jeg at det kom til å bli mye verre enn det har vært. Det vil så klart komme en litt mer detaljert oppdatering av denne uken når vi er ferdig, men jeg tenkte jeg bare skulle komme med en liten oppdatering nå som vi faktisk er halvveis i denne uken. Så får vi vel bare vente og se hvordan helgen går, men har jeg klart meg så langt så burde det ikke være noe problem resten av uken heller.

Jeg kommer også til å prøve og spise litt sunnere fremover. Det har jeg bestemt meg for. Ta med noe av det jeg har spist denne uken, med meg videre. For alt har ikke vært kjedelig smakløst. Faktisk har jeg noen veldig gode oppskrifter fremover som jeg likte veldig godt. Når jeg først smakte dem så ble jeg veldig overrasket over hvor godt det faktisk var. I denne uken har jeg fått noen nye favoritter som jeg gleder meg til å dele med dere. Blant annet den gode smoothien dere fikk oppskrift på. Derfor er jeg ganske positiv til de siste dagene også. For det er ganske mye godt man kan lage. Jeg var veldig i tvil på mye av dette, men så gikk det faktisk ganske bra allikevel. Det har også hjulpet veldig å ha frukt til kvelden når jeg blir sulten. Uten det hadde jeg ikke overlevd denne uken, det er jeg sikker på. Så hjelper det veldig å drikke mye vann. Så når denne uken er over så gleder jeg meg skikkelig til å dele alt sammen med dere. OG gå tilbake til normale middager og kunne spise det jeg har lyst på.

For dette er ikke noe slankekur eller noe sånt, men kun et eksperiment for å se om Pintrest sine 1 ukers tips faktisk fungerer. Bare sånn at det er helt klart.

Følg meg her:

Facebook(bloggen) Instagram Youtube

2 kommentarer
    1. Bra at dagene går bra for deg. Det er fint i skogen. Skal ta en liten tur i skogen i morgen. Har mye jeg skal ordne så det er bare og planlegge det. Ha en fin dag.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg