Det forlatte huset i skogen

Jeg stod egentlig opp ganske tidlig i dag, men etter å ha renset og smurt hullene i ørene (som jeg må gjøre pga. jeg driver å utvider) så var jeg så utslitt at jeg sovna igjen. Så denne formiddagen har egentlig ikke gått til noe som helst. Først når jeg stod opp igjen og hadde sittet en stund så begynte jeg på dagens middag. Og her sitter jeg, god og mett. Igjen er jeg egentlig ganske utslitt, men sover jeg mer nå så får jeg hvertfall ikke sove til kvelden igjen. Så da får man prøve å holde seg våken.

Det eneste jeg faktisk har gjort er å se på plantene mine. Jeg ser at det er noe veldig spennende som skjer, som jeg skal vise dere neste uke på planteoppdateringen. Og det har hvertfall fått meg i godt humør, men det må dere vente med å få vite frem til fredag (selvom jeg har lyst til å vise dere det akkurat nå).

Utenom det så har jeg egentlig ikke noen planer for dagen. Grunnen til det er at hele kroppen min verker og jeg har egentlig ikke så veldig lyst til å gjøre noe i dag. Og det eneste som jeg har lyst til, som jeg hele tiden drømmer om er å gå en lang tur. Jeg sitter hver eneste dag og tenker på nye idèer til bloggen i forhold til hvor jeg kan gå og hvordan jeg har lyst til å blogge om alle disse turene. Så det er nok av idèer for sommeren, når den bare kommer. Jeg tenker også på alle de fine stedene jeg gikk til i fjor. Som dette huset inni skogen hvor det ikke var noen som bodde. Følelsen av å gå forbi og være i nærheten av dette huset var skikkelig creepy. Selvfølgelig er det et sted jeg gjerne vil besøke igjen og da skal jeg ha med kameraet sånn at jeg kan få noen nærmere bilder av huset (uten å måtte gå inn dit). For å gå inn på eiendommen kommer ikke til å skje. Jeg hadde mer enn nok med å stå utenfor og se på, men det ville allikevel vært spennende å tatt turen opp dit igjen i år bare for å se litt nærmere (med kameraet).

Bare å snakke om det får meg til å se omgivelsene helt klart inni hodet mitt. Jeg kan fortsatt kjenne den bizarre følelsen når jeg gikk forbi huset. Og den skogen som var på den andre siden av huset var så rar i forhold til noe annet jeg har sett. Så ja, opp dit må jeg jo igjen. Uten tvil et av de skumleste stedene jeg har vært, men så gikk jeg jo også helt alene.

Alt dette og mye mer vil dere få se når jeg tar turen opp til huset i sommer. Akkurat nå er det bare jeg som drømmer meg bort og planlegger alt jeg har lyst til å gjøre. Jeg håper også at jeg finner noen nye steder i år, selvom jeg gikk ganske mange turer i fjor og fikk utforsket mye av skogen så er det helt sikkert mye jeg ikke har sett ennå.

Så det er altså hva som foregår oppi hodet mitt akkurat nå. Ikke så mye annet å gjøre når man ikke orker noe særlig. Heldigvis er ikke kroppen min fult så ille om våren og sommeren. Så hvis du vil få med deg masse gøy på bloggen min så burde du følge bloggen på facebook HER. Jeg skal jo så klart prøve å finne på mye gøy før våren også, men for meg er det mest spennende å gå i naturen og oppdage alt det som gjemmer seg der. For i fjor fant jeg jo så utrolig mye flott.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg