Det er så typisk

Kl.23:00 tenkte jeg at det var på tide å gå og legge seg. Så jeg skrudde av tven og gikk å la meg. Jeg følte meg jo skikkelig trøtt så da var det greit å få seg litt søvn. Og skjer når jeg har lagt meg? Jo, jeg vrir meg rundt i senga og klarer ikke å sove. Jeg har prøvd nå i 5 timer, men nå har jeg gitt opp. Kroppen min trenger søvn, men det er noe som holder meg våken. Tydeligvis er det noe som ikke vil at jeg skal være uthvilt.

Planene for dagen min var egentlig å vaske og rydde opp etter gårsdagen, men uten søvn så føles kroppen min så tung og utmattet at jeg ikke klarer noe. For jeg er egentlig veldig trøtt og jeg vet at jeg trenger søvn. Tydeligvis har ikke hodet fått det med seg ennå. Så da blir det vel å sove noen timer i løpet av dagen i dag. Det vil si at alle mine planer for dagen vil bli satt på vent og det er jo alltid like gøy. Oppvask som venter på meg og søppel som skal ut, men det er desverre ikke så mye å gjøre frem til jeg har fått meg litt søvn.

Så jeg kommer til å prøve og sove nå. Hvis ikke det går så får jeg se litt på tv og prøve igjen litt senere. Det verste med å være våken i mange timer er jo at man begynner å bli sulten igjen. Som om jeg ikke er sliten nok så må jeg bruke energi på å lage frokost? Vel, vi får først se om jeg får sove. Om jeg ikke får det så kan jeg lage mat.

Og slik starter min tirsdag. Jeg kan i det minste si at jeg har hatt det verre. Så jeg kommer meg igjennom denne dagen også. Det er bare veldig kjedelig når en hel dag går bort til soving/prøve å sove. Nå får jeg bare håpe at jeg får sove til kvelden fordi denne kroppen trenger søvn. Også håper jeg hvertfall dere har fått sovet godt i natt og er klar for en ny dag. For det er ikke jeg. Krysser fingrene for at jeg får noen timer på øyet nå.

Følg bloggen på facebook HER

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg