Det er så mye mer enn det

Det føles så godt å bli kvitt all søpla som stod i gangen. Jeg har også fått kastet litt søppel både her og der. Så i dag har jeg fått gjort mye. Endelig er det ødelagte tørkestativet ute av leiligheten også. Noe som betyr at vi må til innkjøp av et nytt tørkestativ snart. Vi har jo et som er i flere etasjer, men jeg liker best den typen som vi nå måtte kaste. Dette var et billig tørkestativ fra Coop Extra. Om du skal kjøpe noe så ikke kjøp derfra. De viste seg å tåle veldig lite. Heldigvis har vi bil nå så vi kommer oss på europris og får handlet et nytt. Listen over ting som har gått i stykker eller bare et utslitt begynner å bli lang, men heldigvis har vi litt ekstra nå til å bytte ut ting. Ja, vi har jo allerede byttet ut støvsugeren. Nå mangler bare resten på den lista.

Siden jeg stod opp har dagen egentlig gått i ett. Jeg har ryddet så utrolig mye, fått kastet søppel og vannet planter. Oppi det hele så ble det en veldig enkel middag, men noen ganger er det godt å slippe og stå å bruke tid på kjøkkenet. Noen ganger er det andre ting som er viktigere. I dag var det rydding. Og tiden har jammen gått fort i dag, men når jeg ser tilbake så skjønner jeg jo hvor de timene ble av.

Det er fortsatt veldig mye som jeg ikke har fått gjort, men det kommer flere dager. Jeg kommer vel i mål til slutt. Og det finemed å ha energi og en kropp som samarbeider er at jeg kan gjøre alt dette i stedenfor å sitte foran tven og kjedespise. I dag har jeg faktisk kun spist når jeg har vært sulten og det er en veldig god følelse.

Nå tenker jeg å gjøre litt til, men så blir det å slappe av resten av kvelden. Jeg kommet langt i Netflix serien Gotham og nå er det skikkelig spennende. Det er også gøy å se karakterer fra Batman og søke opp hvem de var i tegneserien. Helt ærlig har jeg aldri vært noe stor fan av Batman og det universet, men etter å ha sett alle disse episodene av Gotham så begynner jeg å bli mer og mer interessert i historien bak alle karakterene osv. Når jeg har hørt Batman så tenker jeg kun Joker, men det er jo så mye mer enn det. Så jeg er veldig glad for at jeg begynte å se på Gotham.

Følg meg her:

Facebook(bloggen) Instagram Youtube

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg