Det er ryddig

Etter en god stund så klarte jeg endelig å få orden i den store banken i stua. Jeg har jo allerede vist dere tvbenken, som er nøyaktig samme type benk som den andre som står i stua. Det som er forskjellen på disse to er at tvbenken har kurver og denne benken jeg nå skal vise dere har ikke det. Grunnen til dette er så enkelt som at jeg trengte plassen nederst til å sette bøker. Så i stedenfor oppbevaring til diverse så har jeg altså brukt de nederste hyllene som bokhyller. Jeg syns det passet utrolig bra. Det er ryddig og fint, pluss at vi slipper å ha store bananesker til å oppbevare bøkene i. En god stund var det nemlig sånn at disse bøkene lå i bananesker som stod stablet på soverommet. Heldigvis fikk jeg kjøpt denne benken og nå er vi kvitt pappeskene på soverommet. Jeg har også fått ut plastkassen med kongler og diverse hobbyutstyr. Den står nå i boden sånn at den ikke står i veien eller lager noe ekstra rot. For er det noe vi ikke trenger så er det mye unødvendig som står rundt her. Så la oss se hvordan det ble etter at jeg fikk ryddet og tørket støv.

Ja, her ser dere altså tvbenken ferdig ryddet. Det var veldig godt å bare bli ferdig med det. Dette har egentlig irritert meg en stund, men så har jeg gjort noe annet også har det ikke blitt gjort. Nå kan jeg hvertfall krysse av dette på listen over ting jeg må gjøre.

Så la oss se litt på hva jeg faktisk har gjort. For siden jeg sist viste dere benken så har det jo skjedd en del endringer. Først og fremst har jeg jo satt de boksene jeg hadde sminke i, innerst på benken. Her står tomatfrøene i potter. Jeg lette nemlig etter noe som kunne stå under tomatplantene sånn at dem fikk rikelig med sol, men ikke stor for nærme vinduet. Og så kom jeg på denne idéen og det ble faktisk ganske fint. Med den svarte halloweenduken og et par bilder foran de alt for fargerike skuffene så ble jeg veldig fornøyd med resultatet. Dette ble plutselig helt min stil og perfekt for plantene når våren kommer. For jeg tror ikke de hadde trivdes på samme høyde som tvbenken. Det ville nok ikke blitt nok sol. Så da er det jo fint at jeg hadde disse boksene.

Også har jeg jo flyttet orkidéen bort hit også. Planen var egentlig å kjøpe en orkidé til sånn at jeg kunne ha en på hver side, men så kjøpte jeg krukken fra KILLSTAR og den passet jo så bra inn der. Derfor tror jeg det skal få lov til å stå akkurat sånn som det står nå.

Jeg har en hylle helt ledig og den tror jeg skal få lov til å stå tom frem til jeg eventuelt får kjøpt noen flere bøker. For nå har jeg jo flyttet bøkene fra hyllen på kjøkkenet og over hit sånn at jeg fikk plass til kokebøkene på kjøkkenet. Og den andre hyllen oppbevarer jeg pcen når jeg ikke bruker den. I tillegg har jeg tenkt til å ha skrivebøkene mine der som jeg skriver idéer til bloggen i. Så har jeg hvertfall alt til jobb (bloggen) på et sted.

Og nederst er altså bøkene, men også ringpermer med gamle tegninger og alle scrapbook minnebøkene mine. Det eneste som er veldig kjedelig er at minnebøkene er akkurat litt for høye så de bruker unødvendig med plass når de står det. Jeg vet bare ikke hvor ellers de kunne stått. Så da får dem heller bare stå der og se litt uryddig ut. Utenom de er det jo veldig ryddig og fint. Sammen med tvbenken og det lille bordet i midten av dem så er det blitt veldig fint her.

Jeg må si at jeg begynner å få ganske mye fint fra KILLSTAR. Når jeg først oppdaget alt det fine de hadde så syntes jeg det var alt for dyrt, men når man kjøper litt nå og da så blir det til slutt en god del. Og det nye som jeg har satt på denne benken er jo bare nydelig. Det er noe med denne stilen som får meg i skikkelig godt humør.

Følg bloggen på facebook HER hvis du vil få med deg alt det spennende jeg poster her.

2 kommentarer
    1. Utmerket dekorasjon. Veldig nøyaktig og hyggelig. Men fortell meg, hva med å rengjøre en slik “skjønnhet? Jeg vet av personlig erfaring at støv vil komme tilbake om 1-2 dager og å ha alle de tingene på hyllen vil gjøre denne prosessen mer komplisert. Jeg synes også at en slik hylle er praktisk og stilig og også brukte det som en løsning på interiøret i kontorhotell Bergen

      1. Jeg pleide å tørke støv hjemme hos mamma og hun har MANGE pynteting. Som regel tørker jeg støv 1 gang i uka. Null stress. Jeg ville aldri byttet ut alle pyntetingene bare for en lettere rengjøring. Det tar ikke så lang tid egentlig.:) takk for at du tok deg tid til å komme innom og komme med spørsmål. 🙂 håper du får en fin dag.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg