Det er nå livet mitt begynte

Jeg må bare få beklage for at jeg ikke har vært så aktiv på bloggen i det siste. Nå skal det bli andre boller. Jeg er veldig glad i bloggen min og mine fantastiske lesere som alltid har fine tilbakemeldinger på det jeg skriver. Grunnen til mitt fravær fra bloggen får dere vite når jeg har kommet meg litt på avstand fra alt sammen. I mellomtiden skal dere få se en helt ny meg. For singellivet har definnetivt forandret min hverdag til det bedre. Jeg har lært å være en mer selvstendig person som ikke godtar å bli herset med. Jeg bestdmmer selv hva jeg vil gjøre med livet og hvem jeg vil ha i mitt liv. Jeg føler meg mer voksen og tøffere enn noen gang. Jeg klarer å holde kontroll på meg selv og jeg vet best selv hva jeg ønsker og hva som er best for meg. Jeg trenger ikke godkjennelse fra noen om hva jeg gjør med livet mitt. Jeg er 26 år og bestemmer da over mitt eget liv. Om jeg vil dra til Oslo så gjør jeg det. Om jeg vil ha mannfolk som kompiser så har jeg det. Om jeg vil farge håret mitt blått så gjør jeg det. Om det er noen som ikke liker det så bryr det ikke meg lengre fordi jeg lever bare en gang og jeg gjør derfor det jeg ønsker! Så enkelt er det. Det er jo ikke sånn at jeg gjør noe kriminelt eller helt på kanten, men jeg vil ikke angre på at det er ting jeg ikke har gjort.

Jeg syns allikevel man skal tenke seg godt om før man gjør noe drastisk i livet sitt. Jeg har planer om både piercing og tatovering, men dette er noe jeg har tenkt på siden ungdomsskolen og jeg vil ta det før det er for sent. Jeg vet at om jeg ikke gjør det nå så vil jeg angre på det for resten av livet. Nå har jeg utvidet hullet i øret for å ha piercing der. Dette er noe jeg har tenkt på i mange år og nå er det gjort. Jeg føler jo egentlig at det er nå livet mitt begynner.

Jeg trodde jeg hadde det så bra før, men kjærlighet kan faktisk gjøre deg blind. Etter bruddet begynte jeg å tenke og fant jo fort ut at dette var det beste for begge for det var ikke en match selvom nesten alle trodde det. Derfor var det veldig lett for meg å komme meg videre. Nå har det gått over 1 måned og jeg har aldri følt meg så lettet og fri, for ikke å snakke om lykkelig. Jeg er en helt annen person i dag enn for bare et par måneder siden og det syns jeg er utrolig deilig.

Før kunne jeg ikke tenkt meg et liv uten han, men nå kunne jeg ikke tenkt meg et liv med han. Så det er helt klart noe som har forandret seg inni meg. Nå kan jeg endelig fokusere på meg og mitt liv for jeg føler nå at jeg faktisk har en sjanse til å komme meg videre nå.

Bli med på min utvikling, min fremtid og hør mine planer for året her på bloggen. Dette året SKAL bli annerledes enn noen andre år tidligere. Jeg er klar for å bli voksen, få ansvar, ta tak i livet og gjøre så godt jeg kan. Vil du vite hvordan det går så vet du hva du må gjøre… følge bloggen min.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg