Det er min kropp

Når jeg ser kvinner med litt ekstra fett her og der har lagt ut bilde av seg selv i stramme klær eller bikini så tenker jeg “wow! At du tørr!” Fordi det finnes så mange mennesker der ute som skrive stygge ting med en gang de får sjansen. Jeg liker ikke å legge ut bilder av meg selv der man kan se hver minste lille kilo jeg har på kroppen. Så jeg har alltid vært imponert over de kvinnene som tørr det. Men søren heller! Vi lever bare en gang og dette er den kroppen jeg er født med. Jeg syns ikke man skal være flau over å ha litt for mye fett her og der. Dette er til alle dere som føler at dere ikke ser bra nok ut til å legge ut bilder av dere selv i stramme klær og bikini.

Jeg har mage som syns igjennom skjørtet. Jeg har store lår som jeg ikke er stolt av. Armene syns ikke så godt, men jeg har jo mer enn nok av fett på overarmene mine også. Dette er sånne ting som har gjort at jeg har gjemt meg bak joggebukser og store hettegensere. Jeg har hatet meg selv og ikke vært komfortabel i min egen kropp. Jeg har stått og sett meg i speilet og begynte å gråte fordi jeg har for mye fett på kroppen. Dette er jeg så møkklei av. Vi strekker oss mot et mål vi ikke kan nå i stedenfor å være stolt over alt vi har klart. For jeg har gått igjennom en storm som ingen kan tenke seg engang. Det at jeg står her den dag i dag burde veie mye mer enn at jeg har en mage som syns igjennom skjørtet. Det er på tide å slutte og gjemme seg. Jeg vil føle meg fri og glad i min egen kropp og det syns jeg andre også burde. Vi er flotte, nydelige og sexy kvinner uansett form og fasong. Det finnes ingen fasit på hvordan man skal se ut. Begynn å elsk deg selv for den du er fordi den du er har så mye fantastisk ved seg. Det er på tide å løfte hverandre opp og ikke dytte hverandre ned. Når var sist du sa noe fint til noen? Bruker du stemmen din til å spre glede inn i andres hjerter? Det skal så lite til for at noen skal føle seg bedre. Bli den personen som er med på å gjøre andres hverdag litt lysere.

Også må jeg få lov å takke alle dere som følger meg og har gitt tilbakemeldinger på bloggen og på Facebook. Jeg hadde helt ærlig ikke klart å kommet så langt og være så åpen om alt som jeg er. Det er takket være alle de flotte tilbakemeldingene at jeg tørr å være meg selv og si min mening her på bloggen. Dere er så utrolig flotte mennesker.

2 kommentarer
    1. Det skjørtet var råflott og kjempe fint til deg. Viktigste av alt er å trives i det en har på seg, da bærer en klærne på en slik måte at alle kilo vi fleste av oss har for mange av, at dem ser ingen. Skal fortelle deg en liten historie 😊 Like etter at vi flyttet til Høylandet var det ei som spurte om jeg kunne strikke jakke til henne. Jeg så ja og jakken ble ferdig. Så var det noen som fikk høre at jeg hadde strikket til henne. Da var kommentaren, det måtte være veldig mye jobb, så stor som hun er. Nei, så ikke at hun var stor, bare en råflott dame i spreke farger og store tøffe smykker. Det var det jeg så, damen veide 140 kg. Du er fin i de klærne du liker, så kom ut av hettegenseren og joggebuksen. Klæm

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg