Det ble spadag

Reklame | Lyko

Jeg sa i stad at jeg skulle rydde videre, men så kjente jeg at jeg trengte en spadag. Så jeg tok meg en dusj, skrubbet ansiktet med glöd og avsluttet med en ansiktsmaske. Og det må jeg si at jeg har ikke følt meg så avslappet på lenge. Dette var så avslappende og jeg tror spesielt ansiktet mitt ble veldig glad for det. Derfor tenkte jeg dere skulle få se hva jeg har brukt i dag fordi det er virkelig å anbefale. Jeg kommer definitivt til å bruke mye mer fra glöd fremover fordi det er så lett å bruke og huden blir helt fantastisk. Under her får dere link til produktene enten dere trykker på bildet eller på linken under. Også vil jeg bare si at glöd sine produkter er på tilbud til 25% utenom nyheten som er et face palette. Uansett er det jo produkter til en veldig grei pris, syns jeg.

Glöd mask//Glöd Scrub

Ja, der er altså mine nye favoritter. Jeg sitter igjen med et silkemykt fjes og hvem vil vel ikke ha det? Så om du ønsker å ha en spadag, men ikke vil bruke masse penger på dyre produkter er disse 2 virkelig perfekt. Jeg har nå brukt skrubben en del og den er veldig bra. Man trenger ikke bruke masse så den holder ekstremt lenge.

Ansiktsmasken brukte jeg for første gang i dag og den var så deilig å bruke. Den sitter veldig godt på så man kan se på tv, sitte i badekaret, lese en bok osv. uten at den sklir ned. Jeg har nemlig vært borti en del dårlige masker som ikke har sittet så bra og det er det jo ingen som vil ha. Derfor likte jeg denne ekstra godt. I tillegg får man den løftene følelsen i ansiktet etter å ha brukt masken og huden føles så mye bedre. Jeg er derfor veldig glad for at jeg kjøpte 2 sånn at jeg har en liggende til neste gang jeg føler for en slik dag.

Camilla Pihl sine produkter er også på tilbud så jeg tenkte jeg kunne komme med mine favoritter fra det merket også. Det får dere under her og da kan dere trykke på bildet eller linken for å komme til produktene akkurat som med de over.

Camilla Pihl eye//Camilla Pihl peel off

Her har dere altså mine favoritter som jeg har testet ut. Jeg har også kjøpt en sheet mask, men den har jeg ikke fått prøvd ennå. Produktene er hvertfall veldig gode og jeg syns også disse er verdt pengene. Her er det også tilbud så du kan handle mye bra for lite penger. Det er 25% rabatt sånn som Glöd. Så hvis du ønsker mine favoritter så kan du altså få dem på tilbud nå. Jeg elsker alle produktene og dette er de produktene som har fått meg til å ønske og ha spadager hjemme. De får meg rett og slett til å føle meg fresh og bare klar for hva som helst.

Grunnen til at det ble en avslappende dag i dag er fordi jeg begynte å få vondt i nakken, som fører til hodepine. Da tenker jeg det er dumt å gjøre masse husarbeid, men det kommer jo flere dager. Akkurat nå var det bare godt å slappe av. Noen ganger trenger vi bare en sånn dag der vi skjemmer bort huden og tar det helt med ro.

Det ble kanskje ikke noe husarbeid nå når samboeren er på jobb, men jeg fikk i allefall en veldig flott formiddag. Og ikke minst et silkemykt ansikt som kjennes helt fantastisk ut.

Følg bloggen på facebook HER om du ønsker flere tips og mye annet.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg