Den nye meg

Nå som jeg endelig har fått gått igjennom klesskapet mitt og funnet ut hvordan klesstil jeg ønsker å ha så var det på tide å gå dere en liten smakebit på hvordan sminke og hår vil bli fremover. Jeg liker denne stilen utrolig godt og syns det er gøy å eksprementere med sminke og hår. Hele livet mitt har jeg egentlig gjort det og jeg har aldri vært den som har passet inn, men hva gjør vel det? Om man liker den man er så skal man så klart vise det. Nå som jeg endelig har kommet til det punktet der jeg føler at det er greit å gå tilbake til denne stilen så går jeg ikke igjennom en slik periode jeg nettopp har lagt bak meg. Denne stilen gjør at jeg føler meg fri. Jeg føler endelig at jeg er meg selv igjen. Ingenting skal få lov å ødelegge det.

Jeg er ikke som alle andre og det er helt greit. Jeg kan godt gå på gata som meg selv fordi jeg bryr meg ikke om hva andre mener om meg. La dem stirre og peke. La dem le og gi meg rare blikk. Jeg vet hva jeg vil og hva jeg liker. Ingen skal ta fra meg gleden av å være gother. Dette er den virkelige meg. Hva så om andre ikke liker det, jeg liker det! Så neste gang noen syns du har stygt hår, sminke eller klær så fortell deg selv hvorfor du liker det og gå med hevet hode som om du ikke bryr deg. Vis dem at du hever deg over det og står sterk! For det var en grunn til at du valgte den looken. Liker du den stilen så ikke la andre bestemme hva du skal mene.

Bli den beste versjonen av deg du kan være. Smil som om ingen har sagt noe. Bare hver deg selv og gjør som DU vil. Vis vi lar andre styre oss så kommer vi aldri til å få det bra med oss selv. Klart det vil være mennesker som ikke liker deg, men sånn er det bare. Uansett alder så vil det alltid være drama. Trikset er å styre unna dem og finne mennesker som liker deg akkurat sånn du er. For om du har mennesker rundt deg som støtter deg og er glad i deg så betyr ikke disse små kommentarene så mye som du skulle tro.

Jeg kommer aldri til å la andre bestemme hvordan jeg skal gå kledd eller hvordan jeg skal sminke meg. Dette er jo opp til meg å bestemme.

Vis du vil se mer av min stil og hvordan klær jeg går i så er det bare å følge med på bloggen. Det vil komme bilder etterhvert. Nå har dere hvertfall fått sett litt, men fremover vil det komme mye mer av dette. Både sminke, hår, klær osv. Jeg gleder meg til å dele mer med dere flotte lesere.

2 kommentarer
    1. Min leveregel nr 1 er ‘The majority’s concept of the truth, isn’t necessarily the actual truth. Use your own mind, -Always!’
      Folk som mer eller mindre utsletter sin egen personlighet for å følge trender og tidens politisk korrekte oppfatninger som en annen saueflokk er ikke bare det kjedeligste som finnes. Det fordummer også befolkningen så til de grader at det brått kan ende opp med å herpe hele samfunnet. Bare se hvordan nærmere halve den amerikanske befolklningen klarte å stemme Trump til president 😛

      1. Haha ja der sier du noe. Veldig mange mennesker er som sauer. Det ender med at de ikke lenger har noe egen stemme, egne meninger og tanker. Det syns jeg er veldig trist, men samtidig stråler jo de som uttrykker seg selv og det gjør det mye lettere for meg å velge hvem som er verdt å følge med på i sosiale medier f.eks.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg