Den avslappende følelsen

Siden tirsdagen ble fylt med shopping og god mat, måtte jeg få gjort noe hjemme på onsdagen. Jeg hadde allerede bestemt meg dagen før at det skulle bli rent og ryddig på soverommet. Og det ble det virkelig. Både skuffer og skap ble ryddet i, jeg tørket støv og støvsugde. Dere vet, de vanlige tingene. Til slutt var soverommet så ryddig og rent at det faktisk gjorde meg skikkelig glad av å være der. Og det kommer fra ei som har vært nødt til å tilbringe 2 uker i strekk på dette rommet.

Det var virkelig på tide. Og jeg må si at det var ekstra godt å legge seg i senga den kvelden. Ingenting er bedre enn et ryddig og rent soverom. Det er noe ved det å ha det ryddig og rent rundt seg som gir den avslappende følelsen. Og noe av det beste jeg vet er å legge meg i en seng som nettopp er skiftet på. Sånne små gleder i hverdagen som løfter humøret litt.

Jeg lovet også å vise dere hva jeg handlet på tirsdag. Så la oss ta en titt på det jeg fant denne gangen.

Det ble blant annet en ny parfyme. Og denne lukter så utrolig godt. I tillegg var flasken utrolig fin. Så denne står til pynt på soverommet mitt. Enkel å få tak i når jeg skal bruke den og lett å sette på plass igjen. Slik kan den både stå til pynt og brukes samtidig.

Det har ikke blitt så mye halloween pynt shopping, men jeg fant denne her da vi var innom flying tiger. Den var en av tingene jeg hadde på ønskelisten min fra denne butikken. Resten viste seg å ikke være så fint i virkeligheten, som det var på nettet. Og i år ville jeg være veldig pirkete med hva jeg skulle kjøpe av halloween pynt fordi jeg har jo allerede en del pynt fra før.

På bokhandleren hadde dem en skikkelig søt edderkopp som jeg bare måtte ha (til venstre på bildet). Den er så myk og god. Også var den kjempe søt. Jeg har sett på squishmallows, men ingen har vært den stilen som passer til soverommet mitt. Heldigvis dukket denne opp og ble med meg hjem.

Og helt til slutt fant jeg endelig en dressjakke. Noe jeg har lett etter så utrolig lenge, men dem har aldri hatt min størrelse eller så har dem ikke vært noe fine. Denne var perfekt og jeg elsker den. Stoffet er ikke stivt, noe som gjør at jeg virkelig falt for den. Så den blir nok brukt mye fremover.

Dette ble altså med meg hjem fra shoppingturen. Ikke så mye, men det ble ting som jeg virkelig kommer til å ha mye glede av fremover. Det neste på min ønskeliste er dressbukse, men det tar vel noen måneder før jeg faktisk finner en jeg virkelig liker.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg