De gale har det godt

Med hennes tillatelse så skal jeg nå vise dere hvor utrolig gøy man kan ha det og hvor rå denne dama er. Jeg ble kjent med henne når jeg flyttet inn her jeg bor nå. Vi har hatt flere koselige, morsomme og fine stunder allerede, men i går kveld var en av de beste øyeblikkene med hun.

På leting etter en lås til sykkelen så fant hun en minions lue og ananas solbriller. Og slik endte det.

Altså, om du ikke kan ha det gøy som dette og er redd for å drite deg ut så kan vi ikke være venner. For dette er min type mennesker. Alle mine venner er enten litt eller helt sprø, inkludert meg. Og det er jo det som gjør livet gøy. Enten det er festlige bilder som dette eller det er baking midt på natta hvor man ler seg i hjel og egentlig hadde trengt søvn. Man får det ikke mer moro enn man lager selv. Og en god latter forlenger livet. Så mitt tips til dere er å ikke ta seg selv så høytidelig, men ha det moro. Vi lever bare en gang.

Slik endte altså min søndag. I dag er en ny dag og en utrolig bra dag. Jeg håper timene går fort for i dag kommer endelig dama mi tilbake. Det er vanskelig å være fra hverandre, men det er så verdt det når vi endelig er sammen igjen. Så det blir så utrolig fint å få henne hit igjen. Og i morgen starter en lang reise hjem til henne.

I går brukte jeg en god del tid på å pakke og gå igjennom det jeg allerede hadde pakket. Jeg prøver å ikke ta med meg hele klesskapet, men det er jo ikke lett. Så det å pakke til lange turer er like stressende hver gang. Også må jeg jo ha med meg så mye annet i tillegg. Med andre ord kommer jeg til å bruke timene i dag på å pakke ned resten. Blant annet kamera og pcen som jeg trenger for å blogge. Så kommer vi vel i mål i løpet av dagen. Ønsk meg lykke til.

2 kommentarer
    1. Du er helt fantastisk . Jeg er så utrolig gla våre veier møttes. Jeg er utrolig gla på dine vegne at du har funnet deg en vakker 🙌Du vet størst av alt er kjærligheten mellom de vakre mennesker.
      Ta hverandre som vi er, bli gla i mennesket som det er ikke som du ønsket det var.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg