Dagens positiv-liste

Da var det en ny runde med positive hendelser fra dagen. Selvom det ikke er mye som har skjedd her, kan jeg fortsatt komme på noen positive ting fra i dag. Hvis man bare se ekstra godt etter og setter pris på alle de små tingene som har skjedd i løpet av dagen så har man mye å smile over. Så her er dagens positive ting.

1. I dag stod jeg og samboeren min å lagde middagen sammen. Jeg syns det er veldig hyggelig. Alltid moro å kunne gjøre noe sammen, selvom det “bare” er å lage middag sammen. Han stekte kjøttdeig og jeg kuttet grønnsaker. Vi skulle egentlig ha lasagne, men vi fant ikke pakken i skapet så da ble det taco. Det var ikke akkurat noe klaging. Taco er kjempe godt. Og med skjell så var det litt sunnere også.

2. Når samboeren min dro ned i butikken bare fordi jeg hadde lyst på noe godt. Det var veldig søtt av han og jeg ble veldig glad.

3. Jeg er veldig glad for at jeg klarte å ta en dusj i dag. Jeg har vært helt utslitt og magen har vært uvel, men jeg gjorde det allikevel. Det er noe å være glad for, hvertfall i mine øyne.

4. Også er det jo veldig positivt for hver dag jeg faktisk er på topplista til blogg.no. Det gjør meg veldig glad å se at dere vil komme inn på bloggen min. Jeg får kommentarer fra noen av dere og det er virkelig motiverende. Jeg ville så klart blogget uansett hvor mange lesere jeg har, men det er jo den ekstra lille datter når man ser at folk faktisk bryr seg om det man skriver. Så tusen takk til alle mine herlige lesere. Enten du bare stikker innom eller kommenterer. Jeg blir veldig glad for å se at så mange bruker sin tid her inne på min blogg.

Ja, da har min positive liste for dagen kommet til en ende. Nå skal jeg spise litt mat, se på TV og slappe av… etter at jeg har skrudd av lyset. Det er så typisk meg å legge meg nedpå før jeg har skrudd av lyset. Når jeg ser på TV så syns jeg det er best å ha lyset av. Bildet blir mye bedre uten gjenskinn fra lampa i taket. Flere enn meg som gjør det?

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg