Dagens planer

Da har jeg fått sove litt til og det trengte jeg virkelig. Jeg føler meg så mye bedre og klar for en ny dag. Nå har vi planene klare for dagen og jeg gleder meg masse. I dag skal vi nemlig ned og hente et brettspill som samboeren min bestilte rett før påske. Så da skjer det jo litt i dag.

Akkurat nå regner det ut, men vi får håpe at det ikke er så voldsomt mye når vi skal gå nedover til bussen. Det er litt kjedelig å gå i regnvær, men ikke umulig.

Men før noe som helst annet så venter vi faktisk på bestillingen fra MENY. Da gjør vi som vi pleier. Samboeren min bærer varene inn og jeg setter de inn.

Eller så er det nå det vanlige som skjer her. Som jeg skrev tidligere i dag så blir det bretting av tøy, mer klesvask også må man jo ha noe middag i dag.

Så da er det vel egentlig bare å sette i gang med dagens gjøremål.

Har du noen planer for dagen?

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg