Dagens outfit

Nå har hvertfall dagen kommet godt i gang her. Jeg og samboeren min har vært på en liten tur i nabolaget. I dag er det vist ikke like solfylt som det har vært, men det var allikevel ikke kaldt ute. Man får jo uansett varmen i kroppen med en gang man begynner å gå. Særlig når vi gikk opp en av snarveiene. De er ganske tunge og god trening. Det var godt å komme i gang med dagen med en gåtur. Når jeg våknet i dag så var jeg så rastløs og ville bare komme meg ut. Da er det godt å ha en samboer som gjerne blir med å gå.

Dette ble da antrekket for i dag. Buksa er den samme (fra bubbleroom). Genseren og strikkejakka er fra Nelly. Den jakka jeg har på meg er veldig varm og god. Så selvom halve magen er bar så var det faktisk ikke kaldt å gå sånn. Som dere ser på bildet så er det overskyet og lite tegn til varme. Så jeg er veldig glad for at jeg kjøpte den strikkejakka. Også sitter den utrolig bra, så er den myk og god.

Så får vi se hvordan denne dagen her går videre. I går var jeg ganske utslitt og jeg fikk ikke sove før klokken hadde blitt 4. Jeg føler meg litt bedre i dag så da får vi håpe at det går riktig veien.

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg