Dagens middag

Et lite mattips fra meg.

Er det noe jeg aldri blir lei av så er det taco. Spesielt når man kan få så nydelig kylling til. I dag ble det nemlig min absolutt favoritt, crispy chicken. Jeg tenkte derfor at jeg kunne fortelle dere hvor enkelt det faktisk er å lage. Alt du trenger er 2 kyllingfileter olje og en pakke crispy chicken.

Jeg pleier å kutte kyllingfileten i biter, putte dem i en pose med olje og kryddermixen og så blander jeg det godt sammen sånn at alle kyllingfiletene er dekket.

Når det er gjort så er det bare å legge dem på et stekebrett med bakepapir, spre dem godt ut og steke dem på 225°c i 15 minuttet.

Dette kan man jo ha i salat, taco eller noe annet godt. Kun fantasien setter grenser. Så kanskje dette er noe du kunne tenkt deg å hatt til middag neste gang? Bytte ut kjøttdeig med dette neste gang du har taco.

Følg bloggen på facebook HER for flere tips og mange gode oppskrifter

4 kommentarer
    1. Her ble det kjøttkaker i dag. Skaffa tomater, agurk og alt fra kiwi før jeg startet med middagen. Det smakte godt.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg