Dagens innsats

Det ble en god del fokus på jobb i dag og det er jeg veldig glad for. Jeg har kommet veldig langt med å planlegge middagene for april og lagd oppskrifter. Faktisk er jeg ca. halvveis. Det er jo veldig deilig med alt som er gjort. Nå gleder jeg meg bare til å lage alt sammen for det gav meg vann i munnen av å jobbe med dette. Så nå har jeg lagt fra meg arbeidet for I dag. Med så mye arbeid ferdig så tenker jeg at jeg kan ta det litt roligere i morgen. Det blir nok en del jobbing da også, men kanskje ikke fult så mye. Jeg har sittet i noen timer i dag, for å si det mildt. Så nå venter sengen.

Det er jo veldig godt å ha noe og gjøre i hverdag. Jeg hadde nok ikke taklet dagene så bra om jeg ikke hadde vært så heldig å ha bloggen min. Den har hjulpet meg igjennom noen tøffe tider. Med andre ord har dere fantastiske lesere hjulpet meg. Det er veldig enkelt å finne inspirasjon og motivasjon til å legge så mye arbeid i bloggen når jeg har fantastiske mennesker som følger meg. Så jeg føler faktisk at vi sammen har klart å løfte bloggen ganske mye bare den lille tiden som 2021 har vart. Og det må jeg si at har vært en helt fantastisk og uvirkelig opplevelse for meg å komme så langt som vi har gjort hittil i år. Jeg håper vi sammen kan nå målet mitt en dag. For hvis jeg når målet om å leve av bloggen så er det dere flotte lesere jeg kan takke.

Så det å jobbe hardt hver eneste dag er min måte å gi noe tilbake til dere lesere. Jeg bruker tiden min på å lage, teste ut og dele oppskrifter for dere. Det gir meg veldig mye glede og det håper jeg jo at gir dere også. Nå har jeg jo fått mange flotte tilbakemeldinger som jeg er veldig glad for. Dere deler bilder når dere har brukt en av mine oppskrifter og det gjør meg så glad. Så jeg håper dere fortsetter med det. Jeg setter virkelig stor pris på alt av tilbakemeldinger.

Dere gjør det så enkelt å ha lyst til å jobbe hardt. Derfor sitter jeg time etter time og leter etter inspirasjon og gode idéer på nye oppskrifter. Så nå kan jeg nesten ikke vente til april starter og dere får mange nydelige oppskrifter dere kan teste ut. Det vil bli mye forskjellig så jeg tror det kan være noe for en hver smak.

Nå begynner klokka å bli mange og jeg tenker det er på tide å finne senga. I morgen er en ny dag og jeg gleder meg til å jobbe enda mer. Det har begynt å snø igjen så jeg vil nok bruke en del tid inne fremfor å gå turer, men jo mer jobb jeg får gjort på slike dager jo mindre trenger jeg å gjøre når solen skinner og snøen smelter. Så da er det bare for meg å si natta også håper jeg du er spent på middagsoppskriftene i april. Hvis du er det så burde du følge med på bloggen.

Følg bloggen på facebook HER

2 kommentarer
    1. Må fremover ha fokus på gode middager. Det er viktig og huske på og lage middager for lang tid fremover. Skal snart til tannlege og da må tannpuss være en viktig ting i hverdagen. Ha dårlige tenner som det skapes lett hull i. Og det er sjelden det er tilbud hos tannlegen. Det ble vinter igjen men den varer ikke lenge. Men som før blir det kaos på veiene og mye vann dagene fremover. Ha en fin dag.

      1. Ja, mye godt å lage. Den vinteren gir seg ikke helt enda, nei. Men forhåpentligvis vil det bli varmere dager om ikke så alt for lenge sånn at vi kan nyte våren. Ha en fin dag du også 🙂 lykke til hos tannlegen. 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg