Dagen jeg måtte forlate alt

Dere som har fulgt bloggen min en god stund vet at jeg holdt mye på med såing av frø. Jeg fikk både nektarin, avokado og mange andre frø til å vokse. Desverre må jeg fortelle dere at alt dette og mye mer måtte jeg forlate da jeg flyttet ut fra xen. Det var han som tok til seg alt av planter jeg hadde stelt med. Dette syns jeg var utrolig trist, men å ta med seg dette var desverre ikke mulig. Jeg har ikke plass til noe sånt nå siden jeg bor hos moren min og jeg fikk heller aldri sjansen til å velge å få med meg noe av dette da xen pakket og kjørte alt sammen ned hit uten at jeg var en del av det. Grunnen til at jeg skriver om dette nå er fordi jeg har fått spørsmål om hvordan det går med disse plantene. Jeg har ingen kontakt med xen og vet helt ærlig ikke hvordan det går med noe i huset hans. Det er klart at jeg savner å holde på med planter og jeg skulle ønske det var bede plass til at jeg kunne holdt på med slikt jeg gjorde da jeg bodde med han, men for øyeblikket har jeg altså ikke hatt noe mulighet til det. Desutten blir det ikke det samme når jeg ikke har mitt eget sted lengre, men jeg leter etter et sted å bo og da kanskje det blir lettere å begynne igjen. Frem til da får det bli naturbilder.

For naturen er jo fantastisk og jeg bruker hver mulighet jeg har til å ta bilder av naturen. Det er den beste delen med å gå turer. Å ta bilde av blomster og alt mulig annet som vokser. På bildet over ser dere korn fra en åker like i nærheten. Dette bildet ble tatt på en tur til butikken sammen med søstern min. Jeg ønsket ikke gå i det høye gresset så søstern holdt meg i hånden mens jeg lente meg bort for å få et nærbilde av kornet. Jeg hadde ikke kameraet og bruker egentlig bare mobilen min for øyeblikket. Jeg var så flink å ødelegge pcen så bildene på kameraet får jeg jo ikke brukt på bloggen uansett.

Så da vet dere hvorfor jeg ikke har kommet med noen oppdateringer på noen av plantene jeg engang hadde. Jeg er veldig lei for at dere ikke har fått sett hvordan de har utviklet seg. Jeg skulle gjerne vist dere det, men det blir som sagt litt vanskelig når det ikke lenger er noe mellom meg og xen.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg