Dagen i dag

I natt hadde jeg veldig problemer med å sove. Jeg hadde så magesmerter at jeg holdt på å bli gal. Så jeg fikk ikke sove før kl.06:00 og sov i kun 2 timer. Ja, dere kan jo tenke dere hvordan dagen i dag har vært utfra denne natten. Jeg har holdt meg rolig og tatt på Zpikes for å minske smerten i kroppen. Så her sitter jeg og tar det helt med ro. Det er med andre ord ikke mye som skjer i dag og heller ikke så mye å blogge om, men jeg kom innom her for å vise dere den fantastiske utsikten fra vinduet. Når jeg reiste meg opp for å gå på badet så kikket jeg ut av vinduet og det var helt magisk. Absolutt et helt fantastisk lyspunkt fra denne dagen. Derfor må jeg bare vise dere. Bare se her hvor nydelig utsikten er i dag.

Er det noe jeg virkelig liker så er det utsikten fra vinduet. Det eneste som er trist er at utemøblene ikke lengre står i den lille hagen foran leiligheten. Jeg syns de er veldig sjarmerende å ha med på slike bilder, men de tror jeg faktisk huseieren ryddet inn her om dagen.

Denne utsikten er jeg helt forelsket i. Nå som alle fargene forandrer seg der ute så er det jo ekstra nydelig. Det å kunne se de gule åkrene og det treet med de røde bladene er helt fantastisk. Jeg liker meg veldig godt her og det er mye takket være utsikten jeg har fra stuevinduet. Jeg trenger ikke gå langt for å se nydelig natur og en helt fantastisk utsikt. Når det kommer til denne utsikten så føler jeg meg veldig heldig. Det hender faktisk ganske ofte at jeg står og ser ut av vinduet bare for å nyte utsikten. Den følelsen er helt spesiell og det flotte synet får meg virkelig i godt humør. Så selv om jeg ikke har en veldig god dag så er jeg i allefall i godt humør. Å sette pris på de små øyeblikkene i livet har jeg blitt ganske flink til og jeg syns det er veldig viktig. Jo flere positive opplevelser man får med seg, jo bedre blir hverdagen. For det aller viktigste er å finne lyset når alt ser mørkt ut. Jeg kan ha vondt i kroppen eller ligge i 1 time å gråte, men det er ikke de øyeblikkene jeg ønsker å ta med meg. Så i løpet av en dårlig dag finner jeg de små tingene som gjør dagen bra og får meg til å smile selv om det bare er i 2 sekunder. Hvis man klarer å leve sånn så kommer man langt!

Nå skal jeg slappe av og se på Disney+ fordi denne kroppen har det ikke bra, men nå kan jeg hvertfall se på bildet jeg tok og drømme meg bort. For den utsikten der er noe for seg selv altså. Jeg elsker å kunne se utover landskapet på denne måten, men i dag orker jeg ikke stå oppreist så mye. Da er det jo bra at hele leiligheten ser bra ut og kan få meg i godt humør. Nå trives jeg faktisk her mer enn noen gang og det er en god følelse å ha når man ligger rett ut.

Følg gjerne bloggen på Facebook HER

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg