Dagen har gått i ett

Nå kan jeg endelig slappe litt av og fortelle dere om dagen min så langt. For her har det skjedd ganske mye. Jeg begynte dagen med å sminke meg litt og filme resten av morgendagens youtubevideo. Når det var ferdig så satt jeg meg ned og fikk redigert den. Så nå er den helt klar til i morgen. Og så var det å få tatt bilder til planteoppdateringen. Jeg har også fått stelt plantene og vannet dem. Så tok jeg en liten pause ute i solen. Det var så vakkert vær i dag. Derfor tok jeg med pledd og vannmelon ut i hagen og satt der en liten stund.

Noe av det mest avslappende som finnes er å spise frukt ute i solen. Da slapper hvertfall jeg av. Så det var en veldig fin måte å få tatt det litt med ro og koble av fra alt annet, selvom det ikke var så veldig lenge. Koselig og fint var det hvertfall.

Etter å ha brukt litt tid ute og spist litt vannmelon så gikk jeg inn igjen. Da var det på tide å lage dagens middag. Det tok sin tid, men nå har jeg både lagd og spist middag. Så da tenkte jeg det kunne være godt å bare ta det med ro en liten stund.

Etterpå blir det nok å gjøre et par ting, men jeg vil også ta det litt med ro. Jeg har fått gjort mye i dag og er egentlig ganske fornøyd. Det kommer en dag i morgen også. Da har jeg jo en del å gjøre på bloggen hvertfall. Lengre enn det har jeg ikke kommet, men det trenger jeg jo heller ikke. Jeg må jo ikke ha fulle dager med jobb hver eneste dag. Noen ganger kan det være greit å bare slappe litt av, men nå skal jeg prøve å finne et par nye oppskrifter til senere. Så får hvertfall kroppen slappet litt av.

Følg meg her:

Facebook(bloggen) Instagram Youtube

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg