Dagen begynte så bra

Dagen i dag begynte så bra. Jeg startet dagen med å rydde bort alle halloween dekorasjonene. Kassen ble satt inn i boden og med noen få endringer på resten av pynten så ser det bra ut her igjen. Det er veldig lite pynt igjen på den store benken, men det gjør ingenting fordi om bare 1 måned så kommer all julepynten ut.

Etter å ha ryddet så tok jeg ut rosen fra boken og satt den inn i rammen. Det har jeg allerede vist dere i et tidligere innlegg i dag så det skal jeg ikke gå noe mer inn på.

Når rammen med rosen var satt på plass så stokket jeg litt om på ting i gangen før jeg begynte å brette sammen klærne på tørkestativet. Jeg fikk også satt på en vask før hodet mitt begynte å verke. Resten av dagen har jeg ligget med hodepine. Nå har jeg sovet mesteparten av dagen, men den vil ikke gi slipp av den grunn.

Det er så typisk at slike ting som hodepine ødelegger en utrolig flott dag. Når dagen startet så følte jeg meg nemlig utrolig bra og hadde planer om å få gjort masse i løpet av dagen. I stedenfor blir jeg liggende her med hodepine. For er det en ting jeg ikke klarer å håndtere så bra så er det hodepine. Før var det aldri noe jeg hadde, hvertfall utrolig sjeldent. Nå som jeg har blitt eldre så skal det ikke så mye til før hodepinen kommer. Enten det er for mye bråk eller jeg ikke spiser frokost før midt på dagen. Også er det hvis jeg spiser for mye sukker, men jeg har prøvd å ikke spise for mye. Frokost derimot er jeg håpløs på. Så da får man hodepine og blir liggende her. Jeg hater at dette har ødelagt er så bra dag.

Dette innlegget har tatt lang tid, men jeg ville at dere skulle få vite hvordan det går og hva jeg har gjort i dag. Nå kjenner jeg det er på tide å legge vekk mobilen og slappe av i hodet. Håper dere har en bedre dag enn meg akkurat nå.

Følg gjerne bloggen på facebook HER

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg