Dag 8 allerede

Overskriften sier 8 dager og med det mener jeg at jeg har gått turer 8 dager på rad. Akkurat det er jeg veldig stolt av og må derfor skryte litt av meg selv. For hvis ikke jeg skryter av meg selv, hvem skal? Det er jo ingen selvfølge at andre skal fortelle meg at jeg gjør en bra jobb. Så jeg klapper meg selv på skulderen og er stolt av dagens innsats. For dagen I dag ble virkelig ikke slik jeg hadde forventet meg. Den begynte med null søvn på natten, så jeg sov litt morgenen. Jeg våknet trøtt og sliten, men bestemte meg allikevel for å gå dagens tur. Og når jeg kommer til det eneste pokestoppet i nærheten her så ser jeg på kartet. Den veien jeg gikk i går, man kan gå motsatt vei. Så jeg vandrer nedover og får plutselig øye på enda en sti på kartet. Jeg går nedover og havner plutselig helt nede ved plussplassen. Det var da jeg bestemte meg for å gå hele veien (uten snarveiene) opp til leiligheten. Derfor er jeg ganske stolt av egen innsats for derfra er det kun oppoverbakker.

Og hva er vel en av mine turer uten bilder? Jeg kan nesten ikke tro mine egne øyne når jeg kikker ned på bakken. Om ikke dette er vår så vet ikke jeg. Ja, det var grønt på bakken og jeg så til og med noen gress strå. Så med en fantastisk varme fra solen og alt dette grønne rundt meg så ville jeg virkelig ikke inn igjen. Nå gleder jeg meg bare til morgendagens tur. For ingenting gir meg mer glede i livet enn å tilbringe dagene ute i en natur som titter frem etter en kald og lang vinter.

Nå skal jeg gjøre som jeg pleier og krabbe under pleddet, slappe av og lade opp til å lage middag. For nå er kroppen sliten, men på en god måte. Det er en helt fantastisk følelse. Så jeg er veldig glad for at jeg tuppet meg i rompa og fikk gått denne turen. Jeg er sliten, men jeg føler meg også mye bedre nå etter en lang tur. Og denne gangen gikk jeg faktisk mellom 2,5 til 3 km. Det er langt for kroppen min i starten av våren så hvis jeg klarer å holde kroppen i form som dette så er vi på langturer i skogen før vi vet ordet av det.

Hvis du ikke vil gå glipp av noe av dette kan du følge bloggen på facebook HER

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg