Da er jeg også våken

Til slutt fikk jeg sove og jeg sov til sammen 6-7 timer. Bare så synd at det ikke var sammenhengende søvn. Det var egentlig ikke nok, men jeg er glad bare jeg slipper mer hjertebank og vond mage. Litt trøtt i tryne kan jeg overleve.

Så var det dagen i dag da. Helt ærlig har jeg ikke tenkt så langt. Jeg har ikke kommet meg opp av senga engang. En ting jeg har veldig lyst til å få til i dag er hvertfall å få vasket klær. Det er noen av klærne som ligger i vasken som jeg har lyst til å ha med meg til Bergen. Også har jeg veldig lyst til å få gått en liten tur i dag.

Som sagt ligger jeg fortsatt i senga. Kroppen er veldig utslitt og det verker i leddene. Dette er jo fibromyalgien som sier i fra at den fortsatt er her. Jeg skulle nok egentlig sovet litt til før jeg gjør noe som helst i dag, men jeg blir ikke helt enig med meg selv. Jeg har jo sovet en god del allerede. Ikke akkurat i natt, men på dagtid i går.

Noen ganger føler jeg at denne kroppen trenger ekstremt mye søvn, men det er nok bare fordi jeg sovne så sent også våkner jeg ikke før utpå dagen. Nå er vel ikke jeg den eneste med en dårlig døgnrytme, men det er fortsatt kjedelig. Jeg sitter våken, mens andre ligger og sover. Når man ikke har noen rutiner så blir det også ganske vanskelig å holde døgnrytmen ved like.

Men nå tenker jeg det er på tide med litt frokost. Jeg kjenner magen min begynner å våkne og i natt var jeg jo veldig sulten. Så da blir det frokost eller kanskje nærmere lunsj. Jaja, mat blir det uansett. Så får jeg se hva denne dagen bringer.

Husk at du kan følge bloggen min HER

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg