Corona igjen?

I dag var det meningen at vi skulle ha kyllingspyd, men så har jeg ligget rett ut på sofaen nesten hele dagen og samboeren min ligger syk på soverommet. Så da har jeg bestemt at det ikke blir noe oppskrift i dag. For det jeg hadde planlagt for i dag blir vanskelig å lage uten grillspyd bl.a. Jeg beklager virkelig at dette ikke blir noe av i dag, men jeg lover at jeg kommer tilbake med noe veldig godt i morgen. Derfor skal jeg bruke resten av dagen i dag til å slappe av og samle krefter til i morgen. Også får vi se hva jeg orker å blogge i dag. Akkurat nå kjenner jeg bare at jeg er så utslitt at jeg bare må legge fra meg alt av jobb og husarbeid, bare fokusere på å få tilbake energien. For hvis jeg pusher kroppen min noe mer nå så kommer jeg til å gå på veggen. Da er det bedre å ta en liten pause og heller komme tilbake i morgen med nytt og bra innhold.

Dagen i dag startet egentlig ganske bra. Jeg har faktisk fått ryddet litt i vinduskarmen og på kjøkkenbenken sånn at det er bedre plass. I tillegg har jeg gått en liten rundtur, men det var den som knakk meg helt. Når jeg hadde kommet halvveis begynte jeg å bli svimmel. Enda jeg hadde spist frokost og drukket vann så var det noe som bare stoppet å fungere. Så jeg måtte bruke all min energi på å komme meg hjem og etter det har jeg ligget på sofaen. Det var en skikkelig grusom og ekkel opplevelse som helt sikkert skyldes angsten. For det er den følelsen jeg har fått når jeg har vært i Oslo også. Noen ganger er kroppen ekstra ille og da kan jeg få slike angstanfall. Da er det bare å si til seg selv at det ikke er noe farlig, men at det også er på tide å komme seg hjem.

Da vet dere hvertfall hva som skjer i dag og hvorfor det ikke har vært så mye aktivitet på bloggen som det pleier. Jeg har rett og slett ikke mer krefter igjen i kroppen til å jobbe i dag. Så da krysser jeg fingrene og håper at alt er bra igjen i morgen. Jeg ville bare komme inn og fortelle dere hvordan det går her. Samboeren min ble jo veldig sliten i dag fordi han har vært å tatt coronatest. Nå venter han bare på svar. Forhåpentligvis er det ikke det fordi forrige gang han lå så syk så var vi ganske utslitte begge to og det var ikke noe gøy å være noen av oss. For han hjelper jo til ganske mye her i huset og når han ikke orker å gjøre sin del så føler jeg at jeg drukner i husarbeid. Det fører til at jeg blir deprimert og ikke får gjort noe som helst.

Alt dette traff meg veldig i dag og det kom tilbake til meg. Jeg kjente på den følelsen og det var nok med på å slå meg ned i bakken. Det at snøen har lagt seg her i tillegg gjør det jo enda verre. Heldigvis skinner solen og smelter mye av det, så da får vi bare krysse fingrene og håpe at det problemet forsvinner i det minste. Også må vi bare krysse fingrene og håpe at det ikke er corona fordi da kommer jeg til å bli gal og samboeren min kommer til å få et helvete fremover. Og han som nettopp har begynt i ny jobb. Nei, dette er skikkelig kjipt på flere måter. Derfor må jeg legge vekk mobilen/pcen og bare slappe av.

Følg bloggen på facebook HER

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg