Café med mammaen min

Før kurset i dag ble det en god del andre ting å gjøre først. Jeg og mamma kjørte først søstern på skolen. Etter at det var gjort så ble det å plante på graven til bestemor og bestefar. Vi tok en tur innom Price lagerbutikk og en tur på senteret. Der fikk jeg postet en diger pakke, en tur innom Loco og vinmonopolet. Vi satt oss også på Klausen café der jeg kjøpte kake og brus til oss. Vi hadde ganske mye tid å slå i hjel, men jeg kom allikevel 30 minutter for tidlig på dette kurset.

Mamma tok bilde da vi satt på caféen. Jeg må si jeg ble veldig fornøyd med dette bildet, men selskapet var enda bedre. Det var utrolig koselig å sitte på caféen sammen med mamma og snakke. Håper det blir flere sånne stunder i fremtiden.

På kurset fikk jeg gått igjennom både nav, finn, klesbutikker, dagligvarebutikker og diverse andre butikker. I tillegg til senterene som er i nærområdet. Desverre var det ikke noe ledige stillinger noen steder. Det er ikke lett å finne jobber og enda vanskeligere er det å få en jobb, men man prøver hvertfall så godt man kan også får man bare håpe at man får en jobb en dag.

Når man ikke har noe mer å gjøre så leser man litt nyheter, noe jeg aldri har gjort før. Nå går ikke jeg på VG osv. For å lese om bomber og krig, men det er mange spennende nyheter om mystiske funn som jeg syns er veldig spennende. Vitenskap og verdensrommet har jeg alltid syns vært veldig spennende å lese om. Så når slike nyheter kommer opp så klikker jeg på linken. Jeg har lest ganske mye spennende mens jeg har sittet på kurset, men hovedfokuset mitt har alltid vært jobbsøking.

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg