Busstur på kvelden

Plutselig ble det en tur nedover til butikken med samboeren. Jeg måtte uansett gå en tur i gang og han var så snill å ble med. Så da får vi se om pakken jeg mangler fortsatt ligger hos posten eller hva som har skjedd. Greia er at jeg kjøpte masse under en bestilling og hun sendte det i en pakke, men så kom den tilbake til henne fordi det manglet noe greier på pakka. Så derfor splittet hun pakka inn i to og sendte med en annen type leveranse. Så man kan si at disse tingene mine har hatt litt av en reise. Og jeg mangler fortsatt 4 ting fra dette kjøpet så jeg får bare krysse fingrene og håpe at alt har kommet frem.

Akkuart nå sitter vi å venter på bussen. Det er et stykke å gå og alt for varmt til at noen av oss orker å gå den turen så da blir det busstur. Så skal jeg prøve å få tak i jordbær og prøve å huske sjokolademelk i tillegg. Det har jeg hatt lyst på i 2 dager nå så da syns jeg det er på tide å få kjøpt det nå.

Når jeg kommer hjem så blir det å slappe av fordi nå har jeg fått dagens tur. Litt deilig å måtte gjøre noe når man skal ut. Det er mye varmere nå enn det er på morgenen. Så i morgen håper jeg at jeg kommer meg opp litt tidlig sånn at jeg kan gå turen min da. Det er utrolig fint å gå tur i varmen også, men det er nok ikke veldig bra å bli kokt levende når man skal gå tur.

Jeg fikk handlet litt i stad da. Det ble 1 kjole, 1 bikini og et joggesett. Jeg gleder meg til å vise dere når de treningsklærne kommer. Det er bukse og matchende jakke. Men nå kommer bussen.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg