bursdagsgave og planer

Da blir det en liten pause. Jeg har nå tatt den lille oppvasken som var på kjøkkenet. I tillegg har jeg vasket benken og ovnen. Også siden jeg var så godt i gang så har jeg også fått ryddet stuebordet for søppel, oppvask og alt mulig annet så lå og fløyt her. Så nå er det hvertfall tilbake til å være ryddig. Jeg har veldig lyst til å holde det ryddig nå som jeg har slitt med å få alt så fint her. Nå fortjener jeg en liten pause og den skal jeg bruke til å blogge, men også finne ut hva jeg skal bake i dag. Jeg har nemlig lyst til å bake mer. Ikke akkurat noe sjokk. Så da må jeg finne ut hva jeg kan bake. Det er nemlig noen ting jeg har på listen som jeg ikke kan bake, men jeg skal snart få kjøpt de siste ingrediensene jeg trenger. Litt vanskelig å få kjøpt inn absolutt alt på en utbetaling fra nav, men jeg kommer hvertfall i mål før julen ringes inn.

Så da blir det hvertfall litt baking i dag også får vi se hva mer denne dagen bringer. Nå har jeg kjøpt bursdagsgave til meg med pengene fra pappa. Det ble noe jeg har hatt veldig lyst på. En sandwichgrill. Jeg hadde en slik i Modum eller han hadde, men den er jo så klart igjen der. Så da kjøpte jeg min egen og det skal bli så deilig. Denne kommer til å bli mye brukt. Den er jo så utrolig kjekk både til toast, pølsebrød og steke hamburgere. Så det gleder jeg meg veldig til. Tusen takk til pappa som gav meg bursdagspenger sånn at jeg fikk denne jeg har ønsket meg en stund. Det er noe jeg virkelig har savnet. Endelig får jeg det igjen.

I tillegg til sandwichgrillen så kjøpte jeg essens og konditorfarge til noe jeg skal lage til jul. Det blir veldig spennende og jeg gleder meg masse til å starte. Ikke minst gleder jeg meg til å vise dere og gi dere oppskriften slik at dere også kan lage det. Frem til da er det en hemmelighet, men jeg lover at det blir verdt å vente på. Også blir det jo mye annet spennende fremover også, men som sagt mangler jeg noen få ingredienser til noen av oppskriftene så det kan jeg jo ikke starte på før nærmere jul. Uansett blir det nok å henge fingrene i frem til da.

Hvis du ikke vil gå glipp av noe så kan du følge bloggen på facebook HER.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg