Bursdagsfeiring

Jeg er så lei av at angsten skal styre meg i så høy grad som den gjør, men akkurat i dag var det egentlig ingenting jeg kunne gjort annerledes. Selvom jeg føler meg veldig kjip som måtte gå å legge meg ned etter å ha spist, så vet jeg at det stod mellom det og å være på bursdagen frem til jeg faktisk fikk angstanfall. For angstanfallet kom rett etter at jeg kom meg inn på soverommet vi har fått låne for helgen. Med andre ord var dette slutten på moroa for min del, men jeg håper at dem koser seg masse uten meg. Jeg hadde en kjempe flott tid frem til nå.

Ja, over her kan dere altså se noen bilder fra dagen i dag. Jeg skulle selvsagt ønske at kroppen og hodet ikke var så dårlig. Også skulle jeg ønske at vi ikke hadde glemt krykkene hjemme. For de hadde jeg virkelig hatt bruk for nå. Det er jo ganske typisk meg å glemme noe viktig som jeg ikke trenger akkurat der og da. Så det blir jo veldig spennende å se hvordan resten av dagen blir. Akkurat nå kjenner jeg at jeg bare må hvile/sove for nå har kroppen min gått igjennom mye disse 2 dagene.

Når det er sagt så ville jeg aldri vært foruten denne turen. Vi har hatt det kjempe koselig og jeg har jo møtt (som bordskiltet sier) mitt tredje tantebarn for første gang. Så selvom jeg nå ligger rett ut i senga alene har dette vært en helt fantastisk helg og den er jo ikke ferdig ennå.

Og over her er gårsdagens tur ganske godt oppsummert i bilder. Jeg beklager det ble såpass lite blogging på denne turen, men det har gått veldig utover kroppen å sitte 8 timer i bil.

Dagen i dag begynte med en koselig frokost sammen med familien som vi er på besøk hos. Det var også første møtet med vesla fordi vi kom såpass sent i går. Så hun ble jo hengende på meg. Holdt meg i hånden, gikk rundt med meg og ble bært litt. Det er jo ikke rart at kroppen min har takket for seg. Jeg får vel bare prøve å sove det av meg for jeg er virkelig ikke vant til så mange folk og det fikk jeg virkelig kjenne i dag. Så hardt er det lenge siden det har smelt. Godt at jeg da hvertfall kan få vært på dette rommet og ta den tiden jeg trenger for å samle krefter.

Følg meg her:

Facebook(bloggen) Instagram Youtube

2 kommentarer
    1. Gratulerer med Dagen uansett hvem som hadde bursdag. Fin bilder men hvor dro dere? Jeg venter med turen både til Son og Skien til seinere. Det kommer helger etter dette og høsten er fin. Ha en fin kveld.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg