Brownie oppskrift

Altså jeg klarer rett og slett ikke sitte stille. Jeg måtte lage noe godt. Så jeg bestemte meg for å lage noe enkelt, noe som ikke tar lang tid og masse krefter. Derfor fant jeg frem bare den beste brownieoppskriften som finnes. Den blir perfekt hver eneste gang og den smaker bare så utrolig godt. Jeg lover dere! Denne brownien rett ut av ovnen. Mmm… mangler bare vaniljeis så er den komplett.

Og siden jeg liker denne oppskriften så utrolig mye så har jeg lyst til å dele den med dere sånn at dere kan få sjansen til å lage en skikkelig god brownie! Jeg er ikke den som spiser mest kake her, men jeg må jo smakeden når den er helt fersk for smaken er bare himmelsk. Kaka smelter på tunga. Så om du har lyst på en god kake til helgen så kan jeg anbefale denne.

Du trenger:

150g smør

300g kokesjokolade

3 egg

4dl sukker

2,25dl hvetemel

5ss kakao

3ts vaniljesukker

Slik gjør du:

Smelt smør og kokesjokolade i en kjele.

Pisk egg og sukker.

Bland alt det tørre og sjokoladesmøret inn i eggedosisen.

Ha røra i en 20x30cm form med bakepapir.

Stekes i ovnen på 175°c i 25 minutter midt i ovnen.

Så kan du gjøre som meg å nyte et browniestykke, enten alene eller med noen du er glad i. Jeg anbefaler ikke å spise en hel kake alene. Da blir du nok veldig kvalm.

Nå skal jeg hvertfall ikke gjøre noe mer før i morgen. Hva som skjer da får vi se på når jeg vet hvordan formen er. Håper dere likte oppskriften. Det er den eneste brownieoppskriften jeg bruker. Det er den eneste jeg har vært fornøyd med. Jeg håper den faller i smak om noen av dere skulle prøve å lage den. Så sier jeg bare lykke til og kos dere masse!

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg