Brettspill, film og baking

I dag ble det film og take away etterfulgt av brettspill. Jeg har rett og slett ikke orket noe i dag. Jeg sovna til og med i stua tidligere på dagen. Den telefonsamtalen med psykologen slo meg helt ut. Jeg vet jo at jeg pleier å være ganske utslitt etter en sånn samtale, men denne gangen var ekstra ille. Men samtidig er jeg veldig glad for at jeg klarte å komme meg igjennom alle disse spørsmålene. Nå er vi ferdig med første fase. Psykologen har spurt om alt som var i heftet. Nå skal psykologen og en spesialist sette seg ned og gå igjennom alle svarene for å få en bedre oversikt over hva det er jeg sliter med og hvordan jeg kan arbeide med mine problemer. Nå har jeg jo blitt vant til disse spørsmålene så jeg gruer meg jo litt til hva som skjer neste gang. Det er jo det ukjente som er det verste. Jeg vet jo at det går bra, men allikevel spinner tankene ganske greit oppi hodet. Derfor var det ekstra godt å få sett på film og spist brettspill i dag. Da fikk jeg koblet av og slappet av i hodet litt.

I dag var det virkelig min tur til å seire. Jeg vant med masse penger, bygd på eiendommer og full pakke. Det var veldig gøy. Om samboeren min syns det var like gøy kan jeg ikke si. Når han måtte selge det ene etter det andre så var det ikke en blid kar på andre siden av brettet. Det som er gøy er at vi vinner litt begge to. Det er ikke bare jeg som taper f.eks. Det syns jeg er veldig moro.

Resten av kvelden blir jeg nok bare liggende her jeg ligger nå. Jeg tror ikke jeg orker så mye. Selvom jeg har veldig lyst til å bake noe så tror jeg Det lureste er å vente til i morgen. Da blir det første dagen nede på skolen for samboeren min. Da skal dem forberede seg på å starte med undervisning der nede igjen. Det blir mye mer jobb enn vanlig, men jeg tror dette skal gå bra. Han er utrolig dyktig i jobben sin. Så får man bare krysse fingrene og håpe at det ikke blir masse sykdom igjen. Det ville vært utrolig trist om vi måtte starte helt på nytt. Man må jo ha håp og tro at vi slipper en runde til med dette her. Jeg for min del er ganske klar for en “normal hverdag igjen. Vi får se hvordan dette går. De kommer hvertfall til å gjøre alt de kan for å unngå smitte.

Og da blir jo jeg her alene så da tenkte jeg å bake kake siden det er bursdagen til samboeren min 25. April. Så får vi se hvilken kake det blir. Det er jo så mye godt å velge mellom. Jeg håper bare jeg føler meg bedre i morgen sånn at jeg kan bruke dagen på litt rydding og baking. Det er faktisk mye enklere å gjøre noe når man er alene hjemme. Jeg husker mamma pleide å si det og jeg skjønte ikke hvorfor det skulle ha noeådi. Vel, jeg skjønner det nå!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg