Bra film

Jeg hadde lyst til å se på en skrekkfilm. Så jeg gikk inn på Netflix og fant “before I wake”. Jeg har aldri sett den før og jeg så heller ikke traileren. Det eneste jeg gjorde var å lese beskrivelsen av filmen på Netflix før jeg satt den på. Der står det: Mark og Jessie sørger fremdeles over sønnens død, men ønsker fosterbarnet Cody velkommen. Snart oppdager de at han har en merkelig evne.

Det høres jo ikke skummelt ut, men det er jo noen scener i filmen der man kan bli skremt. Høye lyder er jo ganske normalt i skrekkfilmer. Det er jo sånn de får folk til å bli skremt, ikke at jeg skvatt eller ble redd av filmen. Jeg blir mer irritert av de høye, plutselige lydene enn jeg blir skremt. Men uansett. Det var en veldig spennende, litt trist og utrolig flott film. Utenom de få gangene det kom høye lyder så er den egentlig ganske bra. Så hvis du vil se en fin, men trist film så anbefaler jeg å se denne skrekkfilmen. Slutten fikk meg hvertfall til å gråte når man finner ut historien bak det hele.

Nå venter jeg egentlig bare på at IT 2 skal komme på Netflix. Jeg har ikke fått sett den ennå. Ja, jeg er treg. Jeg har hatt lyst til å se den veldig lenge. Den første filmen syntes jeg var utrolig bra. Veldig trist, men utrolig bra. Så når jeg kommer hjem fra ferie så blir det filmtid fordi den kommer faktisk på Netflix i Juli.

I mellomtiden får jeg se om jeg finner andre filmer å se på. Kom gjerne med forslag hvis du har noen bra filmer jeg kan se på som ligger på Netflix eller andre streaming steder. Så lenge det ikke er komedie. Sånne ting som Mr. Bean klarer jeg ikke se på.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg