Bowling, tung og vanskelig samtale og veien fremover

Jeg må bare beklage for at jeg ikke har fått oppdatert fra lørdagen. Vi var å bowlet og hadde det så utrolig hyggelig, men så var det jo det at armen min ikke taklet å kaste 8kg frem og tilbake så jeg endte opp med skikkelig vondt i høyere armen. Derfor prøvde jeg å hvile litt og har derfor ikke orket å blogge. Nå er jeg mye bedre heldigvis. Jeg er fortsatt litt støl, men det er bare en bagatell i forhold til de smertene jeg hadde. Det var allikevel verdt det for den lørdagen var så utrolig hyggelig. Vi spiste god mat og hadde det veldig gøy alle sammen. Det ble både bowling, airhockey og biljard. Jeg har desverre ikke noe særlig bilder av de to siste tingene, men her får dere hvertfall bilder fra kvelden som jeg tok den dagen. 

Jeg må jo bare si at Lucky Bowl har utrolig god mat og den desserten var himmelsk. Det var veldig godt!! Jeg kunne godt tenkt meg å spise der i en senere anledning. Definnetivt den beste isen og hamburgen jeg har smakt!

Meg og venninna mi mens vi spiller bowling. 

Resultatet på runde nr.  2. Moren til venninna mi vant etter å ha fått 30 poeng på første runde. Det var ganske imponerende! Utrolig bra gjort! Og veldig koselig at venninna mi tok med henne. Hun er så hyggelig og veldig lett å prate med. Så en skikkelig stor applaus til moren hennes for denne råe seieren! Jeg kom på 2 plass og var veldig fornøyd med det. Nå begynte smertene i armen med en gang jeg begynte å bowle så jeg syns egentlig det gikk ganske bra for meg også. Det viktigste er jo ikke å vinne, men å ha det gøy og skape minner.

Vi hadde det rett og slett så moro at jeg glemte helt å ta bilder til slutt. Det var definnetivt en dag jeg kommer til å huske. Jeg klarte meg blant mange folk jeg ikke kjenner og klarte å ha det utrolig koselig sammen med alle de andre på bursdagen til venninna mi. Det syns jeg var mye viktigere enn å ta masse bilder, men de bildene jeg fikk tatt er jeg veldig glad for. Det er gode minner å se tilbake på og det er noe jeg ønsker å gjøre igjen.

På veien hjem igjen ble jeg kjørt av venninna mi og når vi hadde kjørt de andre hjem så snakket vi sammen om en god del som har skjedd med meg, men også henne. Det var veldig fin avslutning på kvelden selvom det ble veldig emosjonelt og tungt tema. Jeg er utrolig glad for at jeg har ei venninne som henne som jeg kan være åpen og ærlig med uten å få dømmende blikk og kommentarer som jeg ofte fikk fra andre. Jeg føler meg veldig heldug som har henne. Så jeg sa at jeg veldig gjerne ville at vi skulle gjøre slike ting som dette igjen så jeg kan trene på å være blant fremmede mennesker igjen og kanskje løse noen problemer. Jeg vet hun støtter meg og er der for meg uansett hva så jeg håper vi kan komme oss mer ut som dette. Det blir veldig skummelt, men også spennende å se hvordan det går.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg